Gå til innhold
  • Bli medlem

Oslo2011


rotehodet

Anbefalte innlegg

Hei!

Tipper det er flere enn meg som kunne tenke seg å ta turen til kollen for å få med seg http://www.oslo2011.no

Søndag 27. februar så er det 30 kilometer jaktstart for menn :)

Tanken er karre seg opp i marka på lørdag med lavvuen og holde det gående frem til jaktstarten, men hvor vil dere anbefale å slå leir ?

http://www.oslo2011.no/no/arena_holmenkollen/loype-_og_arenakart/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har campet der en del i forbindelse med 5 mila tidligere.

Dog har det skjedd en del siden siste jeg var der.

5 mil går jo nå 6x8,3km kontra 16,7x3km så det er jo mindre plass.

Nedenfor Frognerseteren der vi har pleid å være er det hugget ned masse skog. Tidligere kunne man og campe på gratishaugen til femmila men det går ikke lenger.

Er vel blitt en "campingplass" der nå hvor man må forhåndsbestille plass til vm.

Tenkte jeg skulle ta en tur i området en dag å titte litt hvordan det ser ut.

I følge program er det vel en 5 km sløyfe de går 6 ganger på 30 km. Da er teltområdet nedenfor Frognerseteren max inn i marka man kan være for å se løpere. Det vil vel og under vm bli mye vanskeligere å kjøre opp og ned og parkere ved Sporten enn ved vanlig 5 mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.