bertil Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Er det nokon som har testa denne sekken?? Eg vurdere å kjøpe den, til lengre dagsturar med mykje utstyr(klatring) og toppturar på ski.. Lowe Alpine er for tida utselde for Mountain Attack 50, men norrøna Integral 60 ser ut som ein veldig fin og gjennomtenkt sekk! bertil Siter
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 har brukt norrøna integral 60 i en uke nå, og er meget fornøyd. fleksibel sekk, med gode løsninger. lett å få tak i det man trenger og lett å feste utstyr på. ikke minst for en rimelig penge også. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Jepp, kjøpte denne sekken og er særs nøgd med bæresystem og fester for ski, isøkser og anna utstyr.. einaste aberet er at den ikkje finnast i herremodell 50-liter, 60 liter er ganske stort til dagsturar Vart hetsa fordi eg hadde så stor sekk når eg var på topptur i Sunndalen i palmehelga. men alt i alt er det ein kongesekk for dei som krev litt plass til kamera, klatreutstyr og anna samt til ein kjapp hytte til hytte-tur. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.