Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Integral 60


bertil

Anbefalte innlegg

Er det nokon som har testa denne sekken??

Eg vurdere å kjøpe den, til lengre dagsturar med mykje utstyr(klatring) og toppturar på ski..

Lowe Alpine er for tida utselde for Mountain Attack 50, men norrøna Integral 60 ser ut som ein veldig fin og gjennomtenkt sekk!

bertil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse
Gjest Anonymous

har brukt norrøna integral 60 i en uke nå, og er meget fornøyd. fleksibel sekk, med gode løsninger. lett å få tak i det man trenger og lett å feste utstyr på. ikke minst for en rimelig penge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jepp, kjøpte denne sekken og er særs nøgd med bæresystem og fester for ski, isøkser og anna utstyr..

einaste aberet er at den ikkje finnast i herremodell 50-liter, 60 liter er ganske stort til dagsturar :D

Vart hetsa fordi eg hadde så stor sekk når eg var på topptur i Sunndalen i palmehelga.

men alt i alt er det ein kongesekk for dei som krev litt plass til kamera, klatreutstyr og anna :wink: samt til ein kjapp hytte til hytte-tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.