Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært så veldig nøye på fiskeutstyret tidligere, annet enn å alltid ha favoritt slukene i boksen. Men har en følelse av at forskjellen vil merkes på en god og dårlig snelle, vil derfor benytte meg av lagertømming tilbudet til skittfiske.

Hvilken ville du valgt?

Kriterier:

6-30g sluker.

Vil ha en jeg kan bruke både i ferskvann og saltvann om det er mulig.

Edit:

Gjerne til rundt 500 løk, er ikke pro fisker så trenger ikke noe glamorøst :)

ST

Annonse
Skrevet

For Den prisen du har sagt og at du skal kjøpe på skittfiske ville jeg ha kjøpt denne http://skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=41004

Brukte gt super på 80 tallet og var veldig fornøyd med den, tenker faktisk på å kjøpe den jeg også.

Det er en snelle som legger lina veldig fint, gode kast og den er drift sikker.

Har prøvd mange sneller dyre og billige, er ikke alltid det dyreste er best, det gjelder også hos shimano.

Er 2 merker som jeg bruker når det er snakk om slukfiske, det er dam og shimano. gode merker begge to.

mitt valg hadde vært gt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.