askogvoll Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Har laget en liten turbeskrivelse av denne turen på fjelltopper.no http://fjelltopper.no/tour/2202/Ettermiddagstur+p%C3%A5+B%C3%B8ringstinden+%28dimmetoppen%29.html Siter
500fjell Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Artig med en høstrapport fra Troms Godt å se at du ikke har lagt deg helt på latsiden etter at 2k-lista ble komplett i juli. Siter
morten Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Du fiksa det jo som en drøm jo, både toppen og rapporten. Flott lys ut mot havet på sistebildet! Siter
askogvoll Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Skrevet 13. oktober 2010 Jo takker, var lettere å skrive rapport enn hva jeg hadde forestilt meg egentlig.. Jeg tror rapportskrivingen var et lite resultat av brakkesyke, og lite fristet til å gå ut i tette og våte snøbyger.. Men uansett, det var kjempegodt å kunne gå på en topp uten å måtte kjøre en meter for å starte turen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.