baron Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har bestemt meg for ski.Ender opp med fisher med riva 3 bindinger. Skia skal brukes til fine fjellturer men det blir sikkert litt opp og ned. Eg har aldri stått telemark før så dette blir nok ein utfordring men det fikser vi Men....ka sko skal eg gå for ??? plast eller lær ?? Ser for meg lærsko egentli men då eg er heilt fresh på telemark er kanskje plast greiast med tanke på nedover ?? Ka anbefales ?? kom gjerne med merke på sko oxo På forhand takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Bør vel oppgi hva slags Fisherski du har kjøpt...? For best mulig råd bør du presisere hvor stor vekt du vil legge på gåing og kjøring. Hva er viktigst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baron Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 eg skal kjøpe Fischer 109 tour 203cm..... eg tenker at dei skal vera behagelege å gå med men samtidig bør eg klare greit å styre dei nedover viss du skjønne....eg har tenkt litt på lave plast sko...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johnpd Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 skal du mest på tur ville jeg kjøpt lær og byttet riva3 med supertelemark med vidje, mest på toppturer ville jeg kjøpt plast og riva chilli. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjellis Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har Scarpa T4 plastsko, som jeg bruker til toppturer med telemarkskiene. Jeg kan anbefale deg å ta en titt på de til den bruken du skisserer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TR Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 skal du mest på tur ville jeg kjøpt lær og byttet riva3 med supertelemark med vidje, mest på toppturer ville jeg kjøpt plast og riva chilli. Lykke til Ja lykke til om du skal få tak i supertelemarkbindingen med vidje. Er ikke disse for lengst ute av produksjon? Voilé 3-pin cable er uansett et godt alternativ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baron Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 har snakka med endel folk rundt meg og hørt på erfaringer både her inne og ellers og trur eg kjem til å gå for scarpa t4.Er visst ikkje så verst å gå på tur med Takker for masse svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.