Gal Krokfot Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Ikke uvanlig at våpen kommer på avveie. Mange som glemte igjen våpen i forsvaret. Husker en gang det manglet en 12,7mtr etter en kjøretur fra Hjerkinn... Da ble det liv i leiern. Ein i min tropp mista ein PACE under ein øvelse. Det vart livat når det vart oppdaga og noget amper stemning når to tropper vart kommandert utatt i feltet for å leite etter den på ein fredag rett før perm med beskjed om at ingen fekk perm før PACE'n kom til rette. Siter
Zabel Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Ein i min tropp mista ein PACE under ein øvelse. Det vart livat når det vart oppdaga og noget amper stemning når to tropper vart kommandert utatt i feltet for å leite etter den på ein fredag rett før perm med beskjed om at ingen fekk perm før PACE'n kom til rette. ahh, pace. synes jeg hører den lyden ennå. Siter
p-bril Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Skrevet 31. desember 2010 Hagla har ennå ikke dukket opp,har kjøpt meg en ny, hermanos sabala hagle,kansje den dukker opp en gang i fremtiden Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.