morten Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 I sommer la jeg litt arbeid ned i måle og styre på alle nålene, men til min store irritasjon finner jeg ikke igjen alle dataene. Siden jeg nå kun sitter igjen med de vanlige topplistene i tillegg til bildemateriale, får jeg ikke angitt ting riktig. Det er såpass mye feil i listene som sirklulerer, når det gjelder dette området. Er det noen som har loggført noe rundt nålene på knutseggen og som ville vært så elskverdige å dele denne informasjonen? Spørs om jeg ikke må svinge innom der en tur til til sommeren? Siter
Robert Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Det var da utrolig bittert, Morten. Selv om jeg husker turen vår med et smil (flott tur), er jeg ikke i stand til å huske detaljer som skardybder, avstander, tidsbruk eller slikt. Nå pleier jeg uansett ikke å gå rundt å huske på slike detaljer, er mer opptatt av opplevelsen. Men jeg forstår hvorfor du trenger slike data. Nå er vel kanskje en ny tur opp i området der ikke det aller verste man kan foreta seg en varm sommerdag uansett? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.