gremlin Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Finnes det egentlig noen bra og slitesterk ståltermos på markedet? har flere sjøl, men lokkene er jo svakheten - de blir fort utslitt.....og varmetapet blir stort, eller de lekker! Kan jo sikkert kjøpe nye lokk ett eller annet sted, men hvor? Dette opplevde jeg da "aldri" i gamle dager med de "vanlige" termosene?! (derimot ble de av og til knust.....) Bruker fremdeles flere som ble innkjøpt på 80-tallet. vel jeg har prøvd ståltermoser i mange prisklasser, mange merker - både kjente og ukjente! finnes det en skikkelig sak som tåler å bli brukt daglig over flere år?? finnes det noen uten plast i lokk-gjengene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Se om det er noen tips her eller modeller du ikke har sett på/testet. http://www.klikk.no/helse/friluft/article346969.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jason Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 selv har jeg brukt stanley sine har alldri hatt noe problem med de, har holdt varmen lenge. de har også klart seg etter mange turer i bakken. http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=1616&cid=496 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dimex Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 http://www.klikk.no/helse/friluft/article347182.ece ? Jeg har en slik en, har ikke hatt den lenge dog, men temperaturen holder den fint. Jeg skjønner ikke hva du mener med at lokkene blir utslitt? har du hatt slike termoser med knapp som trykkes ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiskekongen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har også en drøss termoser. Termos i titanfarge, den holder varmen godt, men også min lekker i korken. Den røde utgaven som veier endel mer, men som er sinnsykt bra på å holde varmen har jeg aldri hatt noe problem med. Min annbefaling. Men ikke noe for gramjegeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fisketryne Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Min Thermos Light & Compact holder bra på temperaturen, og "tappekrana" i lokket fungerer/lekker ikke! Det har vært et problem på alle billigtermosene jeg har hadt. Den er også kåret som vinner i den omtalte testen, tror Jernia har dem på tilbud denne uka. Løp og kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gremlin Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Med lokkene blir slitt mener jeg, att gjengene blir utslitt fort! er man uheldig og skrur igjen litt for hardt en gang, går det rundt og rundt og rundt...........må ha en termos (og annet turutstyr) som tåler å bli brukt. Det med lokkene har jeg aldri problemer med på de gamle 80-talls termosene mine. men men det er bare en filleting som irriterer meg, skal prøve Stanley eller noe neste gang!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Så en test for ikke lenge siden hvor det ble vist at termoser med sånn trykkeknapp i lokket mister varmen betydelig mye raskere enn vanlig skrukork. Det er også erfaringen på min Laken-termos. Den hadde med to lokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johnpd Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 veldig godt fornøyd med min Termos termos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.