Gå til innhold
  • Bli medlem

hvor er den aller vakreste turen?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei!

dette er sikkert et evigvarende og helt umulig spørsmål, men likevel:

hvilken fjelltur er den aller vakreste i landet?

dersom du skulle vise frem landet på sitt aller mest storslåtte, gjennom en tur på 3 til 5 dager. turen burde gjerne inneholde både fjord, fjell og isbre. det er ikke nødvendig å gå opp på alle toppene, men de må sees. og turen bør ikke være særlig teknisk. hvor ville du gå da?

hardangerjøkulen?

jostedalsbreen?

jotunheimen?

hardangervidda?

men hvor? hva sier du?

mvh

hårek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg bor i sør-norge er det mest naturlig å vise fram denne landsdelen. Jeg ville kombinert fotturer med bil og båt som transportmiddel, for å rekke over mest mulig.

Bilen hadde blitt med på en rundtur som innbefattet Romsdalen med Trollveggen og Trollstigen, videre til Valldal/Eidsdal og over Ørnesvingene til Geiranger. Over til østlandet via Grotli. Retur vestlandet over Sognefjellet til Loen, Olden og Stryn. I Hornindalen ville veien gått videre gjennom Norangsdalen, båttur på Hjørundfjorden og litt rusling i Sunnmørsalpane :?

Fjellturer på veien:

-Trollstigen til Store Trolltind, evt foten av denne

-I Geiranger, en tur til Knivsflå eller Skageflå

-Sognefjellet, bretur og topptur i Hurrungane

-Nest siste overnatting på Hotel Union, Øye.

-Etter en 2-3 timers rolig morgen-båttur Øye-Bjørke-YtreStandal ville turen gått via Molladalen til Romedalen og overnatting i Sel på en av Stølene.

-Siste dagen hadde blitt topptur, kanskje til Otålhornet.

Travelt program, kanskje 7-8-9 dager er bedre :D Burde hatt tid til Briksdalen også.

I alle fall inbefatter det noe av det vakreste vi har av den "sær-norske" naturen. Så var det bare å få stabilt høytrykk over sør-norge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd alle stedene i Svein sitt forslag unntatt Otolhornet og kan hundre prosent underskrive hans anbefalinger. Skulle jeg tilføye noe måtte det være at når en er i Olden, gå turen opp Kattanakken, videre over Slingsbyvarden østover til Kvitsteinsvarden og ned Austerdalsbreen til Tungastølen. Neste dag over Suphelleskaret til Fjærland og buss tilbake til Olden for eventuelt å hente bilen. Eventuelt gå turen i motsatt retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig på forhånd å si hvor den vakreste fjellturen er, for det avhenger av så mye; vær og vind, dagsform og humør, turkamerater, etc. Når jeg ser til bake har det blitt veldig mange flotteste turer: Spontantur til Tåkeheimen og Helgelandsbukken under skikkelig hetebølge i Nord-Norge, Ukestur i Tafjordfjella med sol og kortbukse hver dag, Skitur i Pinsen med basecamp på Krossbu - sol og ni 2000 m topper, Lavvotur til Snøhetta 1. Mai, Dagstur til Veslefjell i Drangedal hvor en 1/2 t ekstra ga 1 kg kantareller, Skitur på Hardangerjøkulen i knall vårvær, Januarskitur i Nordmarka fra Styken og hjem, mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Den vakraste fjellturen er det ingen fasitsvar på. Min vakraste tur kan eg svara på.

Ta turen til Stølsheimen. Start frå Vik i Sogn og reis vestover til Nese i Arnafjorden. Legg i veg oppover den lange lia frå Nese på god sti utan T-merking forbi stølen Rosete (kan overnattast i, 2 senger) til stølen Vatnane (6 senger, ubetent), der ein overnattar minst 2 netter. Vatnane og utsynspunkta mot Finnafjorden er mitt favorittområde i Stølsheimen.

Bruk ein dag til å gå ein runde utover halvøya, og opplev utsynet ned i den ville Finnafjorden, (meir fantastisk enn Nærøyfjorden, synest eg, men det er ein smaksak). Mot nordaust ser ein rett inn i Hurrungane (Vest-Jotunheimen), og i nord strekkjer Jostedalsbreen seg.

Frå Vatnane held ein fram over Urdeggi til stølen Dunevoll, delvis på sti og delvis på fri hand. Ta turen om Botnagavlen mot dalføret innanfor Finnafjorden, med vilt utsyn ned i dalkløfta. Gå så til Alreksstølen, og avslutt med merka tursti til den vakre Solrenningen (sjølvbetent hytte, med bra antal senger).

Frå Solrenningen følgjer ein turstien vestover til Norddalen, sjølvbetent med rikeleg med senger.

Vidare har de to val:

1. Gå nordover forbi stølen Brydalen (privat, ubetent, nokre senger) til Ortnevik, der det er råd å overnatta på garden til legendariske Anders Øvrebø. Ferje til vik eller Nordeide, snøggbåt frå Nordeide til Bergen eller Sogndal.

2. Gå sørvestover til Vardadalsbu, sjølvbetent, med eindel senger.

Avslutt med ein parademarsj på "Seljestigen" over Stølsheimens Tak (Taket, 1211 m.o.h., på kartet står det Høgdi) til Straume i Modalen. (Ubetent overnatting mogleg på garden der stien endar). Buss til Bergen eller Voss. Strekninga Vardadalsbu - Straume er ein av dei mest utsiktsrike turstiane i heile Norge, med utsyn til hav og brear, Stord, Folgefonna, Hardangerjøkulen, omkring Bergensbanen over fjellet, Hurrungane, Breheimen, Ålfotbreen (delvis i Nordfjord), Vestlandskysten, Byfjellene (Bergen) og heile Stølsheimen. Stien går over toppane.(Er vêret for dårleg, kan ein gå ned til Steinsland eller Helland i Modalen. Vert ein overraska av uvêr over Stølsheimens Tak, er stien tett varda og merka, så det er liten risiko, om ein vert uheldig med vêret.

God tur til fjellfagre Stølsheimen. Heimeside med bilete frå Stølsheimen, og områda rundt kjem om kort tid på nettet. (http://www.stoelsheimen.no).

Helsing Stuttjukken. Eg er akkurat det, og stolt av det, eit resultat av eit fysisk roleg arbeid som bussjåfør, men eg går til fjells like fullt, sjølv om tempoet er noko lågare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Hei, hva med å starte på Sota Sæter (betjent DNT-hytte), ta turen over Fortundalsbreen ned til Nørdstedalseter (også betjent DNT-hytte), så til Arentzbu, Sprongdalshytta og så tilbake til Sota? Fantastisk fin tur som ikke er spesielt teknisk, bare veldig vakker.

Det ville jeg gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.