Gå til innhold
  • Bli medlem

Fager høsttur på Gråskarvet 26. september 2010

500fjell

Anbefalte innlegg

Annonse

Dette var en flott dag å kose seg i fjellet på. Jeg og Olav gikk ikke lei av å prate om fjell og fotball i det uendelige, trur rett og slett at vi fant tonen som gode turkompiser jeg! :) Og rammen rundt var perfekt. Utsikten over Helin med Hurrungane og Uranostind i bakgrunnen var slående vakker! Valdres trenger egentlig ingen flere kommentarer...

Flott å se bildene fra de toppene jeg egentlig skulle på. Om været er fint der i det jeg passerer området sommeren 2013 blir det tur oppom Gråskarvet på månedsturen fra Drammen til Jotunheimen...

Foten er iallfall på bedringens vei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Flott å se bildene fra de toppene jeg egentlig skulle på. Om været er fint der i det jeg passerer området sommeren 2013 blir det tur oppom Gråskarvet på månedsturen fra Drammen til Jotunheimen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.