Gjest PaperCut Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har et par E109 som jeg har blitt veldig glad i på kort tid. Bindingene som satt på når jeg kjøpte dem var dessverre NNN-BC automat. Jeg går ofte utenfor løype (toppturer), og ved nedkjøring synes jeg at BC flekser - men det kan være litt støvelens feil også. Er det trygt/fornuftig å bytte til Riva? Jeg tenker på at de gamle skruehullene må plugges. Sko må jeg kjøpe nytt uansett, da de jeg har nå er litt for store. Egentlig kunne jeg tenkt meg voile for å få både tålås og den ekstra sikkerheten med vidje, men den investeringen kan jeg ikke ta akkurat nå. Hvor trygg/sikker er egentlig Riva? Hva går galt og hvordan reparerer man dette på fjellet? Er det forresten noen som vet hvilken Riva-modell dette er? Den har hælløfter. På forhånd takk, Ørjan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei. Som mangt annet har dette temaet vært diskutert før, se linker: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=19972 og https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=20201 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ni liv Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg er interessert i telemarksskiene dine hvis du har dem enda! Ni liv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 28. september 2010 Pålogget Del Skrevet 28. september 2010 Var innom et loppemarked i helga. Der sto det 5-6 par telemarkski med rivabindinger. Så Riva 1-4.. Kunne blitt mine for en hundrelapp hver, men jeg har igrunnen nok.. Ikkeno problem å plugge hullene og bore nye. Bruk lim med lite herder, så det ikke blir sprøtt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.