Atomsilda Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Var på en lang og seig tur fra Spiterstulen til Semeltinden nå i går og legger ved tre bilder som viser forholdene inne blant tindene nå. Sondre vil skrive rapport om turen etterhvert Siter
superjon Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Kommet en del snø ja. Takk for oppdaterte bilder ! ! Siter
Peregrinus Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Vil takke alle for en flott tur. Ikke det beste føre med snø, og glatte steiner (såpestykker), men veldig flott tur. Morsomt at så mange kunne være med. Til ØyvindBR: Det var topp forhold på Søndag. Blå himmel, sol, hvite fjell så langt øyet kunne se, og Visdalen kledd i gult. Kan vel tenke meg at dere også hadde en "grei" tur i går. Siter
oyvindbr Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Joda, det var fint i Valdres også på søndag. Men med den enorme hevelsen etter overtråkket mitt seint på lørdag vågde jeg meg ikke på langtur. Det fikk holde å komme seg opp i 1300 meters høyde sånn ca. Ble en trivelig prat med Olav pluss kjempeutsikt over Helin. Valdres er vakkert! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.