superjon Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Mjølkedalstinden Jeg har lyst å nå toppen neste helg. Er det mulig? Var på Besshøe forige helg, der var ca 30cm snø. Snøen var fin å gå på. Hvordan er Mjølkedalstinden med litt snø? Trengs ikke noe tau der? Tøffeste jeg har gått er Bessegen... Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Mjølkedalstinden Jeg har lyst å nå toppen neste helg. Er det mulig? Var på Besshøe forige helg, der var ca 30cm snø. Snøen var fin å gå på. Hvordan er Mjølkedalstinden med litt snø? Trengs ikke noe tau der? Tøffeste jeg har gått er Bessegen... Fra Olausbu tas peiling på punkt 1808, deretter gås NV-ryggen til tops. Gikk den med guten min i 1991 — lett. Siter
superjon Skrevet 25. september 2010 Forfatter Skrevet 25. september 2010 Men er den ok å gå til helga? Eller for glatt? mye snø? Siter
Atomsilda Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Hei...var inne i Jotunheimen nå i går....på Semeltinden...og det er meget vinterlige forhold i den høyden nå. Turen til toppen av Mjølkedalstinden blir nok rimelig mye mer spenstig nå med de forholdene som er der nå. 20 cm løs snø! Vet jo ikke om du "har vært ute en vinterdag før" da. Siter
superjon Skrevet 26. september 2010 Forfatter Skrevet 26. september 2010 I denne sammenhengen har jeg nok ikke vært ute "en vinternatt" før nei... Mulig vi bør velge noe annet. Ingen planer om å dø! Mye snø nede i dalene nå da? Noen bilder fra turen din i går? Siter
superjon Skrevet 26. september 2010 Forfatter Skrevet 26. september 2010 Ser bra ut på Fundsbu da http://www.jvb.no/eidsbugarden/jvbcam.htm Siter
Atomsilda Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Kikk på bildene og stemningsrapporten jeg nettopp la ut på Forumet...fra Semeltinden. Forhold du nok vil møte på Mjølkedalstinden dersom ikke forholdene endrer seg..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.