Gå til innhold
  • Bli medlem

Denne telefon ser jo ok ut :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt sant det Phaser, enkelt og solid. Det er nettopp derfor jeg anbefaler Sonimen, den har ikke noen fancy funksjoner utover kamera og minnekortholder på nyeste utgaven (som også viste seg å være svakhetene ved den i Amobils test).

Jeg har ikke eid Sonimen i 5 år så jeg kan ikke gå imot deg her, men jeg kan se for meg at telefonen ihvertfall vil overleve all julingen den vil få i disse årene, så hvis elektronikken inni telefonen er dimensjonert for å tåle å få strøm kjørt gjennom seg i 5 år (datamaskiner som er behandlet godt kan vare i 20-30 år... Se f.eks. på folk som samler på gamle konsoller) har jeg ingen tvil om at den vil vare. Som regel er det jo julingen som tar knekken på gamle telefoner, og Sonims 3 års garanti viser stor selvtillit til hva produktet skal tåle. Det er fremdeles bedre å kjøpe èn telefon istedetfor to, eller tre, eller fire. Men har du kjøpt så har du jo kjøpt, det har jo ingenting for seg å bytte ut og kaste ett allerede kjøpt og velfungerende produkt, før det streiker \ blir ødelagt :P

Annonse
Skrevet

Har nettopp fått en ny Sonim etter reklamasjon på min ca. 2år gamle telefon.

Desverre har den nye lignende problemer som den jeg leverte inn, noe programvaretull som gjør at den av og til henger seg opp.

Når det skjer må man som med annen elektronikk restarte ved å fjerne strømkilden, forhandleren har kontaktet Sonim og vi venter på svar derfra.

Om andre her lignende erfaringer håper jeg dere skriver noen linjer om det!

Er ellers godt fornøyd med min tlf. selv om den er litt tungvinn i bruk sammenlignet med f.eks. Nokia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.