Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er varden med markør på Store Dyrhaugstind rast ned. Var der nå i helgen (i tåka, men med guide) og der var ingen stor flott varde, som jeg ser på bildene. kan noen bekrefte at den er rast ned eller må jeg gå opp igjen? 8)

Annonse
Skrevet

Takk for svar. Da kan det se ut til at jeg må opp igjen :D

Overhørte noen i gruppa på toppen som etterspurte varden og fikk da til svar at den må nok ha rast ned...?

Men jeg er jo enig etter å ha sett bilder av varden, den ser unektelig veldig solid ut. Guidene var fra DNT fjellsport i forbindelse med Fjellfilmfestivalen....burde jo være kvalifisert. Nå skal det sies at det var tett tåke.

Skrevet

Da var du vel i gruppa jeg møtte rett nedenfor toppen på vei ned. Var ikke spesielt trivelig der oppe på lørdag. Jeg syntes det var både glatt og utrivelig forbi nest siste topp før toppvarden på Store.

Skrevet

Hm, da føler jeg meg litt snytt også... :) Var med på samme tur under Fjellfilmfestivalen og spurte meg selv det samme i kveld under surfing etter bilder av Store Dyrhaugstind. Må med andre ord opp igjen. Men det er jo greit, vi så jo ingenting på denne turen uansett! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.