Kristian123 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Morn! Jeg har tenkt å modifisere Annaen min fra knapper til borrelås, hvor kan jeg få tak i borrelås som limes eller eventuelt sys på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrik.S Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Herfra er det billig og greit, og sinnsykt bra velcro som ikke slites ut. http://www.supplycaptain.com/index.cfm?fuseaction=category.display&category_ID=14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Eller her: http://www.stoffogstil.no/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=5183 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Biltema har http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Kontorutstyr/Teip-og-Lim/Borrelasband/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian123 Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Takker for knallbra og kjappe svar fra alle tre, kan dere gi noen brukererfaringer på hvordan noen av de nevnte borrelåsene er når det gjelder å feste seg på tøy? F.eks, er selvklebende nesten like bra som den man syr på? Regner med at borrelåsen skal sitte på i selv kullegrader rundt -40 så er kanskje greiest å sy dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrik.S Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Supplycaptain har både selvklebene og sy-på. Jeg har kun prøvd den selvklebene på plast, kevlar og metall, der limer den hvertfall veldig godt, hvordan det funker på tekstil vet jeg ikke, men kan være lurt å sy i tillegg uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Kaldenord Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Når det kommer til å feste borrelås til tekstil så er det kun søm som holder. Det er ganske mye kraft som skal til for å rive borrelåser fra hverandre, og her er det nok limet i de selvklebende som gir seg først. Forvrig så er borrelåsene fra stoff og stil av god kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian123 Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Takker så meget for alle svar! Kjøpte den fra biltema siden de ligger rett i nærheten, viker å være ganske solid. Nå var det bare finne noen som har symaskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian123 Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Ok, siden jeg allerede er så godt i gang med å modifisere annaen så skal jeg også sy på fleece på innsiden og et annet stoff på utsiden. Noen tips på hva jeg kan velge? Kanskje noe vind og vannavstøtende, kan vell egentlig også være av bomull eller polyester siden den skal brukes under kalde forhold. Og ja, rosa fuskepels er allerede tenkt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjoern Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 det fungerer ikke å sy selklebende borrelås.Nål å tråd blir hengende fst i limte og setter seg etterhvert fast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian123 Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 ai det tenkte jeg ikke på, takk for advarselen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.