Vladmir Skrevet 13. september 2010 Skrevet 13. september 2010 Dra til Smalstrøm(Bjørnsjøen) og harv med mark eller flue Siter
Borgar Skrevet 13. september 2010 Skrevet 13. september 2010 Smart, Vladimir! Nå kan du stå i kø og fiske neste gang du er på godplassen din... Siter
Vladmir Skrevet 14. september 2010 Forfatter Skrevet 14. september 2010 Hei! Jeg er ikke en slik person som tenker: Jeg vil ha godplassen for meg selv! Jeg er en person som liker å dele på kunnskap og utveksle kunnskap med andre erfarene mennesker. Faktisk er Smalstrømsoset det stedet i marka hvor det går størst ørret og det er stor sjanse for å kroke den i tillegg. Var 5 turer der i fjor og har følgende meritter: 2,1 kg, 1,4 kg, 1,8 kg, 1,1 kg, 0,9 kg, 0,75 kg og 0,5 kg. Alle tatt på mark i utløpet. I år skal jeg forsøke og komme meg oppover elven, like før gytingen starter Skitt fiske.- ALLE MANN TIL BJØRNSJØEN Hilsen Vladmir PS: Jobber på biltema i Oslo, er bare å komme innom for tips! Siter
IKH Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Fakta er at denne plassen er veldig god, her kan man kose seg rundt bålet, gå til til med bruket og nappe opp no fiin ørret. Tok en gang en skikkelig flott hannkubbe der, og det er den mest maleriske ørreten jeg har sett Siter
judas Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Ja. Bra plass det. Men hvor har du vært egentlig I utoset på Bjørnsjøen eller i Smalstrømmen? Hvor er bildene? Siter
Vladmir Skrevet 15. september 2010 Forfatter Skrevet 15. september 2010 Står å fisker i utoset. Er ikke så god til å ta med kamera på tur. Men skal prøve å ta det med i fremtiden Siter
IKH Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Det beste er å ta på seg lårings og stå i selve strømmen, men det kan være litt vrient Siter
Fisketryne Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Er vel litt forskjell på å dele sine erfaringer med kamerater/andre petri brødre man møter og å legge ut detaljer på et vidåpent forum som dette? Jeg er ikke Nordmarkafisker og blander meg i diskusjonen på et generelt grunnlag. Jeg vet iallefall at mange "fisketryner" vil være forsiktig meg å fortelle om sine fiskeopplevelser til en som er såpass løsmunnet. Husk freding av elver og elveos (100m fra utløpet) i oktober, denne og andre regler for fiske i marka finner du på OFA´s sider. Siter
Vladmir Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 Jeg vet jeg vet! Et go¨'tips er å køpe inn flua "idioten" og kaste den ut i strømmen og dra den inn. Dette er den metoden i nordmarka som fungerer best, etter storørret!! Siter
AsbjørnHillmann Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Dette henger ikke på greip. Fisken i smalstrømmen er verken sølvblank o over kiloen. !!!! i hvertfall ikke malerisk! Siter
Lompa Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Sitat Det beste er å ta på seg lårings og stå i selve strømmen, men det kan være litt vrient Ja det kan være veldig vrient, for i utoset er det kjempedypt og det er en demning der. Regner med at dere mener innoset... Siter
Vidvandre73 Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Id i o tisk å oute gode plasser i åpent forum. Det er MIN mening. Siter
Kristian123 Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Om jeg ikke tar helt feil så betyr idiot "en som ikke interresserer seg for politikk", ser ikke helt hva det har med nevning av fiskeplass å gjøre. Synes det er hyggelig at noen for en gangs skyld deler litt hemmeligheter anngående fisking, men nå blir sikkert plassen raidet så det halve kunne være nokk ja. Kan vel samtidig oppfordre de som besøker vannet om å ikke forsøple, eller hugge ned alle trærene for gapahuk. Siter
Vidvandre73 Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Vi snakker fiskeripolitikk her. Dårlig politikk, og elendig forvaltning å legge ut godplasser på en slik måte. Kall det idioti, kall det misforstått snillhet, kall det show off, kall det sladregubbementalitet, men i alle fall ikke for "hyggelig". Øhrrræsja. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.