rocks-from-upstairs Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Vær hilset fjellgeiter og vandrere Jeg leter etter en bok hvor jeg kan finne rute beskrivelser over Mount Logan massivet i Canada. Jeg kan ikke se å finne noe ute på nettet. Noen her som har gode forslag eller kanskje personlig erfaring med området? Tenker da spesielt på King Trench ruta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torhaa Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ta kontakt med "pb" på forumet her. Mener å huske at han hadde vært der, og at han også la ut en liten rapport ifbm. turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ta kontakt med "pb" på forumet her. Mener å huske at han hadde vært der, og at han også la ut en liten rapport ifbm. turen. http://www.ii.uib.no/~petter/mountains/5000mtn/logan.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
espenh Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg tegnet det inn på kartet sånn som jeg husker det: http://mintur.net/Turer2009/Alaska_1905_2106/kart.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rocks-from-upstairs Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 takk for raskt og informativt svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jo Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Siste nummer av Alpinist (www.alpinist.com) har en god del stoff om Logan. Ingen fører, men mye historisk stoff og oversikt over ruter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rocks-from-upstairs Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Takk for at du sier ifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.