StianLa Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Har invistert i Scarpa Triolet Pro, som er en relativt stil støvel med skinn og gore-tex. Jeg valgte bevisst en modell med skinn på grunn av holdbarheten. Ulempen er jo at det krever vedlikehold. Hvordan pleier for å rengjøre skoene sine? Er det lunket vann i vasken og en børste som gjelder? Siter
Cerberus Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Har invistert i Scarpa Triolet Pro, som er en relativt stil støvel med skinn og gore-tex. Jeg valgte bevisst en modell med skinn på grunn av holdbarheten. Ulempen er jo at det krever vedlikehold. Hvordan pleier for å rengjøre skoene sine? Er det lunket vann i vasken og en børste som gjelder? Er det glatt lær eller nubuck på disse? Jeg har Crispi skarven med nubuck. De vasker jeg i lunkent vann med neglebørste e.l. og smører inn med Colonil Leather gel, etter anbefaling fra Crispi. Fungerer veldig fint. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.