bushy Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Hei. som overskriften nevner. vil jeg ut og teste nyteltet til helgen. men er ikke så bereist på fjellet. enda... lyst til og finne et fint sted. gjerne litt høyt. som har en fisk til meg. som jeg kan kose meg med til helga. ikke så særlig mer en 2,5t fra hamar gjerne. Håper på tips! Thanks Siter
larschr Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Skal du på fjeldet blir det vel fort 3-3,5 timer å kjøre. jotunheimen eller hardangervidda Ta båten over halnefjorden f.eks. Vet ikek om reins jakta er over enda? eller kan det bli problematisk Siter
StigK Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Sett kurs for Femundstraktene. Kjør forbi Drevsjø, ta av veien mot Elgå. I området på østsiden av Femunden som er begrenset av Femundens østbredd og veien mellom Femundsenden og Elgå, ligger det en rekke helt greie fiskevann. Både i skogsterreng og på snaufjell. Gytefredinga starter 15. sept. Siter
bushy Skrevet 8. september 2010 Forfatter Skrevet 8. september 2010 Takker. Ser ut som det kan bli femund. Tenkte litt på Rondane sør. Men er kankje ikke så mye fiskemuligheter der nå Siter
knutis Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Gausdal vestfjell bør absolutt kunne være et alternativ. Masse fiskevann der. Flott, lettgått terreng. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.