odlo Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Jeg har en Garmin 60cx, som jeg har fått litt problemer med. Det har seg slik at denne rutestreken (som viser hvor man har gått), har blitt tynn, svart og stiplet. Derfor kan den forveksles med stier, hvis man ikke ser godt etter.. Er det noen som vet hvor man kan gjøre om på dette? Jeg har søkt rundt på nettet uten hell! På forhånd takk! Siter
martin.m Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Kanskje denne linken hjelper: http://forum.gps.no/showthread.php?t=1602 På min 60 CSx kan jeg stille inn sporloggpunktene ifra f.eks. 200 og opp til flere 10.000 ved å vise kart - trykke meny - oppsett kart - og så gjøre endringer i menyen for sporlogg. Siter
odlo Skrevet 28. august 2010 Forfatter Skrevet 28. august 2010 Takker!! Men fargen er også noe jeg ønsker å endre på! det finner jeg ikke der. ------------ Da var det fikset;) takk Martin Siter
Joker Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Fra hovedmenyen velger du 'Spor' deretter 'Oppsett'. Der kan du velge hvilken farge du vil ha på sporet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.