Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve meg på Aconcagua i januar. Jeg vet at flere her inne har vært der nede. Hvordan er det med mobilforhold på og rundt fjellet? Er det dekning, eller må man basere seg på satelittmodem og -telefon? Jeg skal gå via Vacasruta.

Annonse
Skrevet

etter det jeg har lest er det ikke dekning hele veien, bør nok satse på satelitt.

Skule ønske det var meg som skulle nedover :lol: .

husk å skriv dagbok og ta mange bilder, gleder meg å se.

Skrevet

Slik jeg husker det så mistet jeg dekning på telefon i det vi gikk inn i parken. Det er mulighet å bruke telefon i BC, hotellet på Plaza del mulas hadde billigst som jeg husker det da. + at enkelte har utrolig tregt internett du kan betale masse for å bruke. Det var også pr januar 2008.

Skrevet

Per februar 2010 var det ikke mobildekning via normalveien og Plaza de Mulas. Og det blir det nok ikke på lenge heller! Her er det telefon og internett via satelitt som gjelder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.