atari Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Inspirert av tråden Litt skryt til Bergans starter jeg denne tråden. I vår var jeg på tur med mitt Helsport Ringstind 2 Light og var så uheldig å knekke et teltstangledd. Jeg fikk samtidig et par små hull i ytterduken der stangen knakk. Heldigvis var det med både ekstra stangledd og teip til å fikse duken så jeg fikk midlertidig fikset det. Da jeg kom hjem ringte jeg Helsport og de ba meg sende dem det knekte stangleddet og ytterduken for reparasjon. Jeg ba dem samtidig sy på de to bardunfestene som manglet på mitt telt (de fjernet dem på nye modeller for et par år siden sannsynligvis for å redusere vekten). Etter noen dager ringte jeg dem og de sa at jeg skulle få nytt yttertelt da det ikke lønte seg å reparere. En uke etterpå fikk jeg ny ytterduk i posten med påsydde bardunfester, de nye strikkene til å feste bardunene i og to nye stangledd. Jeg betalte ingenting! Det må vel kalles bra service? Siter
sinje Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 hadde et telt fra helsport hvor teltduken var feilprodusert og når jeg klaget fikk jeg et nytt telt som kostet 2000kr mere, dette mener jeg også er god kunde service Siter
Gjest Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Hiver meg på. Sendte inn 1 år gammelt telt til Helsport, og fikk en telefon noen dager etterpå, der Helsport gikk gjennom de feilene jeg hadde påpekt. Helsport sendte meg et nytt telt, uten diskusjon. Jeg hadde også ønsket meg noen justeringer, og de var gjort på det nye teltet. Det er god service! N Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.