Gå til innhold
  • Bli medlem

Litt skryt til Bergans


langturmann

Anbefalte innlegg

Hei, sveis!!

Ville bare bruke anledningen til å fortelle om flott service hos Bergans.

Jeg har en alpinist som trengte ny skulderreim og nytt hoftebelte evt rep av disse. Ringte derfor til Bergans for å høre hva slikt kostet, for å kunne vurdere rep mot kjøp av ny sekk. Jeg fikk beskjed om dette ikke kom til å koste stort. Et hoftebelte lå ikke mye over 100-lappen sa de. Det var litt usikker om de hadde skulderreim. Noe som skulle sjekkes opp og meldes tilbake til meg siden. En dag eller to etterpå fikk jeg en telefon med beskjed om at skulderreim til min sekk (den forrige modellen) hadde de ikke. Men skulderreimene til den nye modelles skulle visstnok passe. Jeg sa ja takk og ba de sende i posten. Jeg fikk beskjed om siden de ikke hadde rett skulderreimer skulle jeg få disse gratis. Et par dager etter kom både belte og skulderreimer i posten og helt uten regning.

Så nå er sekken min klar for flere nye års bruk. Og bra er det for det er en kjempesekk.

Flotte greier Bergans!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du har fått det jeg vil kalle Bergans-service. Har opplevd Bergans som tvers igjennom råbra på reklamasjons-service. Mange har mye å lære av de.

Jeg henger meg på jeg også, har ikke annet enn gode ord om servicen hos de :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel også benytte sjangsen til å skryte av Bergans sin service.

Jeg har et Bergans telt som glidelåsen hadde gått ut av hakk. Sendte inn ytterduken, og fikk tilbake helt nytt komplett telt noen dager etter med beskjed om at de heller bare erstattet hele teltet.

Fikk litt bakoversveis da jeg aldri har vært borte i så god service og godvilje før.

Bergans fikk mange stjerner i min bok etter dette, og jeg har handlet litt Bergans klær (ubevisst) etter dette.

Så vil på bakgrunn av min erfaring, anbefale Bergans videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne!

Mye av grunnen til at 75% av alt utstyr jeg har er Bergans, er mye pga kundeservicen.

Har opplevd å få både ny bukse og nytt drikkesystem i retur etter at disse sa takk for seg etter forholdsvis

3 og 2 år og MYE bruk. Upåklagelig!:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.