Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har rimelig grei oversikt over det meste av ryggen fra Tverrbytthornet til Tverrbottinden V1, men ryggen over den nordvestligste toppen på 1920 moh, er ukjent terreng for meg. Kartet gir ingen entydige svar. Den kan være enkel, men og småplundrete. Har heller ikke funnet noen beskrivelser.

Men det er sikkert noen som har gått nordover mot Sauhøe, eller kommet fra den kanten???

Hvordan er det over 1920 moh.?

Annonse
Skrevet

Over 1920 er det ingen problemer. Kun noen lette klyvepunkter mellom 1920 og 2113. Klyvingen husker jeg var opp fra laveste punkt på ryggen mellom nevnte topper, og de første metrene opp mot 2113 (vi gikk fra nord mot sør). Vi fulgte ryggen, og fikk derfor denne lette klyvingen. Mener å huske den kunne omgåes på en av sidene. :)

Skal se om jeg får lagt ut noen bilder fra denne ryggen iløpet av et par dager...

Morten, se forøvrig denne tråden:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=1946

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.