svaan Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Hei! vi er 3 kamerater som har tenkt på å dra til børgefjell i slutten av juli begynnelsen av august neste år. tenkt å gå inn i fra majavatn. har studert litt og lest litt om børgefjell på nettet. tenkte kanske å gå inn til storelva/storelvdalen. noen som vet hvordan fiske er der? og noen som vet hvordan fiske er i kuvatnet? går det sti igjennom sløkskardet ifra tomasvatn? Siter
gk Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Jeg er nok litt usikker på om jeg ville brukt mye tid i Storelva, men jeg må understreke at jeg ikke har fisket der. I forhold til Kuvatnet så skal det være bra fisk. Anbefaler også å sjekke Rørskarvatnet (nedre). Det er lenge siden jeg fisket her men da fikk vi flere flotte fisker på opptil 1 kg. I tillegg ble det tatt en fisk på ca 2 kg når vi var der. Siter
svaan Skrevet 23. august 2010 Forfatter Skrevet 23. august 2010 Jeg er nok litt usikker på om jeg ville brukt mye tid i Storelva, men jeg må understreke at jeg ikke har fisket der. I forhold til Kuvatnet så skal det være bra fisk. Anbefaler også å sjekke Rørskarvatnet (nedre). Det er lenge siden jeg fisket her men da fikk vi flere flotte fisker på opptil 1 kg. I tillegg ble det tatt en fisk på ca 2 kg når vi var der. tusen takk for svar:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.