Snublefot Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Vet jeg har tatt det opp før, og det er bare å se ut så skjønner man det, men vil likevel poengtere enda en gang at det er glimrende føre i Oslomarka. Også østmarka!! Kan bare oppfordre til å komme seg ut fortest mulig. Lysløypa fra skullerud mot mariholtet er et glitrende alternativ kveldstid for de som ikke er så veldig kjent. Og ellers er det bare å begi seg videre inn i marka på sine egne stier. Tok med to kamerater ut i dag. Hadde med primusen og dunjakka, og trengte slettes ikke gå langt for å være helt for oss selv, godt inne i eventyr skogen, med varme pølser og varm kaffe! Dra ut, mens det enda er snø!! Siter
panda Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Panda er forkjølet og tett i snuten grmpf Skulle gjerne gått på ski ja Siter
Rune Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Nå går skiføret ad dundas ..... ____________ Rune Siter
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 eller ad undas:-)......., det gjør det i alle fall her hos meg:-( haldis Siter
Dommern Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg som skal hente mine nye langrennsski idag etter mange år uten. Typisk... Siter
panda Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Men Dommeren, føret er glimrende det! Gikk en tur i går og det var helt fint. Isen er imidlertid ikke bra nok de fleste stedene så unngå det. Siter
knut stabell Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Fortsatt bra forhold der den varme vinden ikke har fått tak (Sørkedalen/Lommedalen) knut Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.