Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur tips 4 Dagers


stefan

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg tenkte meg på en høsttur i skog/fjell. Jeg er har liten erfaring fra å bo i skogen. Derimot så har jeg gått noen år i speideren(når jeg var liten) og er praktisk anlagt i den grad det hjelper når man er i skogen. 8) Det å sove i sovepose og telt har jeg ingen problemer med, da heller ingen problemer med å slå opp telt og fyre bål. Ved anledning kunne jeg også tenke med å bygge en gapahuk å sove i denne.

Mitt utgangspunkt er Oslo, men jeg har ingen problemer med å flytte skrotten med bil eller tog for å komme til et helt annet sted.

Jeg har tittet på femundsmarka men syntes det er noe langt å kjøre/ta tog.

Jeg ønsker et sted med Skog og endel vann/elv rundt turområdet. Tanken er å prøve å fiske middag. Jeg ønsker også området med fin natur da jeg er en foto entusiast og kommer til å medbringe kamera og stativ dersom vekten ikke blir for stor. Det er ikke ønskelig å traske på "vei"/sykkelstier og lignende. Sti og fri natur er helt topp.

Mulig jeg er kravstor, men mottar tips med kjempe stor takk!! :D

Jeg har prøvd å søke frem ruter på google, men det er veldig mye hytte til hytte turer.

Jeg tror jeg har det meste av utstyr som trengs. Evt om noe som er et must som uerfarne har en tendens til å glemme.?

Har telt men lurer på å skaffe meg et enmanns telt som er noe lettere og mindre enn tomannsteltet som jeg har.

Tusen takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.