Dag G - Evje Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Artig tråd fra FF's barndom. Sett mange slike. Kan i farten nevne Nevelfjellet, høyeste i Lillehammer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gal Krokfot Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Det vart ikkje nemnt om sikteskiva skulle være påkledd eller ikkje... Her Formokampen, Sel i Gudbrandsdalen. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg har opprettet kontakt med entusiasten Trond E som har fulgt opp det møysommelige arbeidet med å lage oversikt på alt dette. Så den oversikten han begynte på tildigere i dette emnet - for over 10 år siden- er nå oppdatert med mye mer data og det fikk jeg tilsendt fra han. Han er også sentral i Formokampenskiva og flere andre - og jeg fikk også en del flotte bilder fra han til hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.