vidaas Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg veltet med landeveisraceren. Bortsett fra håndskade; skade på venstre spak ; fremre gear, bakre brems. Shimano 105. Noen som vet hvor man kan få kjøpt en slik ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaperCut Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Først må du finne ut hva du skal ha , det finnes 9 forskjellige generasjoner av 105. Jeg vet ikke helt hvor delenummeret sitter på hendelen, men hvis du finner nummeret så går det greiere å finne ut hva du trenger. Hvis ikke - har du 9- eller 10-delt krans bak? 2- eller 3-delt krans foran? Hvilket år var utstyret nytt? Hva slags sykkel sitter utstyret på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidaas Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 takk for svar. Det er 10 kranser bak og 2 foran. Det er hendelen som styrer gear foran + brems bak som er knust. Tenkte denne var kurant på ett eller annet nettsted, da den burde være lett å montere. Det er en Bianchi sykkel. Eneste som står under gummibeslaget til hendelen er GA - PF. Jeg får demontere og sjekke utstyret. Kan også levere sportsforretning. Foreløpig kan jeg uansett ikke sykle pga brukket hånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vertikal Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Du kan jo sjekke på www.cyclecomponents.com, som er en rimelig og pålitelig leverandør. Dette kan være en passende del: http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=SHI0793&avd=2&Ref=&artgrp=897&visa=1-32&Sort=Beskr&Visn=Std Se på bildene om den ser lik ut den som er ødelagt. Husk at du trenger ikke nødvendigvis en 105 modell, det vil også kunne fungere med en annen 2-delt Shimano skifter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidaas Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Tusen takk for hyggelig og nyttig svar, og beklager at jeg ikke har vært inne siden 11. august, og sagt dette før. Skal benytte med av opplysningene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SturlaS Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Du bør sjekke flere nettbutikker. Cyclecomponents er ikke lenger billigst uansett. Prøv f.eks norkse bikeshop.no som jeg har hatt gode erfaringer med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Du finner og mye deler til bra priser på www.fast-bikes.no Ofte blir ting billigere der enn i kjedebutikk selv med klubbrabatt. Kan og lønne seg å sammenligne på www.probikekit.com. Engelsk nettbutikk med gratis frakt til Norge. Dog kommer det jo moms på varer over 200 men det er jo mye forbruksmatriell til under den priser. 3-5 dager så er det i postkassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaperCut Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Du kan jo sjekke på www.cyclecomponents.com, som er en rimelig og pålitelig leverandør. Dette kan være en passende del: http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=SHI0793&avd=2&Ref=&artgrp=897&visa=1-32&Sort=Beskr&Visn=Std Se på bildene om den ser lik ut den som er ødelagt. Husk at du trenger ikke nødvendigvis en 105 modell, det vil også kunne fungere med en annen 2-delt Shimano skifter. En annen skifter vil se annerledes ut - men hvis OP ikke bryr seg om det så er det no problemo. Selv 105-skifterne forandrer utseende mellom modellene... Ellers kan det være vanskelig å få kjøpt bare en skifter, men det er noe man bare må undersøke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.