kenny28 Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Er det noen som har bilder av framgangsmåte for å integrere primus multifuel i trangia stormkjøkkenet ? Siter
4x4 Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Er den lik omnifuel, så er det bare å sette igang med vinkelsliper Siter
E.R. Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Er det noen som har bilder av framgangsmåte for å integrere primus multifuel i trangia stormkjøkkenet ? Det letteste er nok om du klarer å bruke det settet som selges for å integrere Optimus Nova. Vet ikke om dette også kan brukes med andre brennere, men prinsippet er så enkelt at det kan hende det går: Bolten i bunnen av brenneren går gjennom en festebrakett og en rund forvarmingsplate. Kan ta bilder av det dersom du ikke vet hvordan det fungerer. Alternativt må du bøye til noe metall i en lignende konstruksjon som passer din primus. -- E.R. Siter
kenny28 Skrevet 7. august 2010 Forfatter Skrevet 7. august 2010 Fant denne : http://www.rypesteggen.no/index.php/test-av-utstyr/21-primus-omnifuel-test Det må vel være løsningen Siter
bjoern Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Fant denne : http://www.rypesteggen.no/index.php/test-av-utstyr/21-primus-omnifuel-test Det må vel være løsningen Jeg har laget noe tilsvarende en gang,sparte veldig mye drivstoff på den løsningen. Siter
kenny28 Skrevet 7. august 2010 Forfatter Skrevet 7. august 2010 Jeg har laget noe tilsvarende en gang,sparte veldig mye drivstoff på den løsningen. Har du bilder ? Andre som har bilder ? Siter
bjoern Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Mitt gamle trangia ligger på en eller annen campingplass i Valdres med brenneren og det hele.Hvis noen har sett det så si i fra. Siter
oyvindbl Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Jeg har brukt en MSR XGK av den gamle typen i et Trangia 27 sett uten problemer. Den gamle XGK brenneren er jo ikke så god til å småkoke med, men for å koke kjapt opp er den en ener. Trengte ikke modifisere noenting. Brennerhodet under vindskjermen med brenselrøret ut av hullet i siden. Koble til pumpa i flaska og fyr opp. Oisann nå koker vannet allerede! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.