Øyvind1980 Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 hahahaahahahahaahahahahahahahhahaaahahahhaahahha. Hvis dette er kreativ markedsføring så må jeg jo si at det er litt vittig. Den greia i det filmklippet minnet om noe som hører hjemme i en ed woods film Siter
Trango Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 jeg liker ikke å gjøre narr men for meg er den videoen ikke i nærheten av noe bevis. Det så ut som om Julius hadde rota seg inn på settet til en Star Wars film eller noe. Siter
aleks Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Trailer til filmen som kommer på kino i oktober; Siter
DrDamage Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Trolljegeren er forresten en tulledokumentar med bl.a Otto Jespersen... Siter
UlvenKolbein Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Forstår ikke folk at filmen ikke kan være seriøst ment? Håper jeg aner ironi i enkelte kommentarer her. Siter
DrDamage Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Forstår ikke folk at filmen ikke kan være seriøst ment? Håper jeg aner ironi i enkelte kommentarer her. Ser faktisk ut som noen ikke forstår det ja, men faktum er at hvis man ser bort fra trådstarters X-Filesifiserte vrøvl, så skjuler det seg en muligens genial tøysedokumentar Lenge har Filmkameratene, produksjonsselskapet bak storsuksessen Max Manus, vært svært hemmelighetsfulle om filmen Trolljegeren som får première i oktober. I dag avslørte imidlertid John M. Jakobsen i selskapet at filmen «inneholder rystende avsløringer om norske myndigheters dekkoperasjoner rundt norske troll». På traileren, som ble vist i regi av Norsk Filminstitutts høstslepp på Filmens hus i Oslo, fikk publikum scener som ga klare assosiasjoner til både Theodor Kittelsen og dinosaurjakten i Jurassic parkfilmene. Bortsett fra at man her jaktet på rotekte, animerte norske troll som svingte heftig med svansen foran jeepen i det norske høyfjellet. I en av hovedrollene i det som åpenbart er en tøysedokumentar: komikeren Otto Jespersen. Utlandet vil ha troll –Dette er en film som avslører at troll alltid har eksistert i Norge, og at Regjeringen har holdt det hemmelig for oss. Nå skal sannheten frem, bedyrer Jakobsen. Han forteller at det er stor etterspørsel fra interesserte kjøpere i utlandet om filmen. Hvem vil vel ikke like å få den ekte sannheten om de urnorske trollene? Servert av Jespersen, hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.