panda Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Jeg skal oppom dem i løpet av mandagen regner jeg med. Selv om det ser greit ut på kartet (sti til den ene) er det greit å vite om det f.eks er enkelt å følge ryggen mellom de to og om det går an å gå direkte fra Ljosåbelgen ned til Peer Gynthytta. Ser halv-mulig ut på kartet. Jeg forsøkte ellers å se om Etojm fortsatt fantes på nettet, siden det var noen relevante toppturbeskrivelser der, og kom i stedet til følgende overskrift: 50000 Russian Brides looking for Norwegian Men! Video Chats. $17/m.. Det er godt verden går fremover.... Siter
torhaa Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Har vært på Ljusåbelgen vinterstid, og utifra det vi så da skulle jeg bli veldig overrasket hvis den ryggen skulle by på problemer.. Skulle være fin, den. Siter
1881 Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Det er greit å gå over alt her. Kanskje litt luftig over den lille toppen mellom dem, trekk ev. ned i sørsida. Grei retur fra Ljosåbelgen ned til stien fra Rondvassbu i sør, litt brattere ned eggen mot øst eller over Smiukampen og ned eggen mot vest. PS. Fine fjell om vinteren - pleier å være bra med snø i motsetning til lenger øst. Siter
panda Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Skrevet 29. juli 2010 Takk for svar. Hørtes omtrent ut som det jeg mistenkte etter å ha sett på kartet. Den ryggen fra Smiukampen ser litt udefinerbar ut på kartet, men er sikkert verdt et forsøk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.