Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Har noen i familien som har en lignende beholder, den er kjempepraktisk. De oppbevarer matvarer i den, pålegg o og sånt. I og med at beholderen er hvit varmes den ikke opp av sola. Har nok tenkt på tupperware - men det er jo slettes ikke billig det heller :)

Skrevet

Må ikke være tuperware da og om du skulle bruke det så har du sikkert noe i skapet allerede.

Jeg ville ha satset på de spannene man får hos fargehandelen for å helle over maling fra store spann i. Gode lokk som sitter godt og koster en 10kr eller noe sånt

Skrevet

Jeg bruker vanntette pakkeposer. De tar mye mindre plass. Bare å ha litt luft i før man låser dem, så flyter de. Hvis det er litt skjøre ting oppi der, så hender det at jeg legger de tingene i en t-skjorte eller en sokk..

Skrevet

Vi har vanntette pakkposer, men når vi drar på kanotur har vi med oss litt skjøre ting som er utsatt for vann og ikke tåler å bli klemt noe særlig.

Har tenkt å ta meg en tur på apoteket og høre om de har hvite beholder med skrulokk å selge. Lurer på om jeg ikke har sett noe sånt der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.