Marianne* Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Hei. Jeg skjøl kjøpe meg en lakenpose, har alt bestemt meg for en i silke. Men utover det er det noen forskjell på kvalitet/pris? Om jeg kjøper den på XXL eller Gsport? DNT har jo også noen som de gir medlemsrabatt på, er de noe å satse på? Noen som har kjøpt som har litt ide om dette? Siter
atari Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Hei! Jeg har lakenpose i Silke fra Helsport som jeg er veldig fornøyd med. Den er lett og tar liten plass. Siter
Barebry Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Hei! Jeg kjøpte en fra Dnt i fjor er fornøyd med den. Det er viktig å se på kvaliteten og at de er tett vevd. Også kvaliteten på silken er viktig. Husker ikke helt men jeg fant ut at den fra Dnt var bra. Barebry Siter
Frikk Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Har den ikke sjøl men en jeg kjenner er fornøyd med den de selger på jakri. Tror de er ganske billige. http://www.jakri.com Hengekøyene jeg kjøpte derfra var en positiv overaskelse også. -Frikk Siter
Lompa Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Den fra DNT må vaskes separat! Snakker av bitter erfaring Ellers er den god og lang. Siter
Marianne* Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Skrevet 24. juli 2010 Takk takk, det endte opp med at jeg kjøpte den som passer til sovepose fra Helsport! Så får jeg bare håpe at det blir bra Vurderte ajongilakk sin, men den kosta jo 200kr mer, tenkte litt jo mer den koster jo bedre. Men fargen var hvit, det ble litt for upraktisk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.