Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
Han har vært nevnt i flere tråder her inne, men det er vel ikke feil å nevne han fler ganger =)

Ok, har ikke fått med meg det, fortjener sikkert å bli nevnt noen ganger, hvis han er nevnt i samme emne så må dere sifra så sletter jeg denne tråden.

Skrevet

Det har vel vært DIY på turting og jakker etc, men ikke kajakk. Så den står bra den. Inspirert av deg og den siden, dro jeg frem litt kryssfiner for å mekke underlagsplate til primusen i dag =)

Skrevet

Så bra, den primus plata skal pinadø jeg også lage meg, min forige ble brent opp.

Sydde faktisk meg vindskjerm i går, ikke akkurat kajakk tema men skal nå brukes på kanotur i helga =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.