+Memento mori Skrevet 21. september 2018 Skrevet 21. september 2018 Da spurt Skiforeningen om å få bruke bilde mitt, ble også delt på FB. Firkantformat syns jeg ofte er mer krevende. Tok flere bilder av samme motiv med tanke på instaformatet. Ikke justert. Hadde også dette, men her har jeg justert en del, lyset ble feil, og tok bare et bilde, og et insekt fløy også forbi. 8 Siter
Populært innlegg esphojo Skrevet 22. september 2018 Populært innlegg Skrevet 22. september 2018 Knud i vest 10 Siter
Populært innlegg Kjetil E. Skrevet 23. september 2018 Populært innlegg Skrevet 23. september 2018 Kaffekopp med bakgrunn.. Tatt ved foten av Bunuten. 10 Siter
Populært innlegg Eivind T Skrevet 7. oktober 2018 Populært innlegg Skrevet 7. oktober 2018 Fjellrev som lurer på om det er forsøket verdt å komme bortom meg for å få seg en matbit: 18 Siter
Populært innlegg Kjellis Skrevet 8. oktober 2018 Populært innlegg Skrevet 8. oktober 2018 Forrige uke var en stor opplevelse fotomessig. Etter fire timers kjøring for å få oppleve lappugla fikk vi 10-15 minutter sammen med den mens den jaktet. Det var en drøm for meg som gikk i oppfyllelse og vi fikk noen bilder uten å forstyrre ugla på noe vis mens den jaktet 😊 Tidligere i uka tok jeg med meg kamera på en tur langs lokale turstier og dette bildet ble resultatet, ville utfordre meg til å se motiver. Bildet er handhold med ett sekunds lukkertid 😊 22 2 Siter
Bendikb Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 4 timer siden, Kjellis skrev: Forrige uke var en stor opplevelse fotomessig. Veldig flotte, stemningsfulle bilder! Siter
Kjellis Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 21 minutter siden, Bendikb skrev: Veldig flotte, stemningsfulle bilder! Takk så mye 😊 Siter
anderskristensen Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Om hausten legges grunnlaget for vinterens turar. Motivasjon i seg sjølv å trene når moderen malar slike vakre kontrastar. 7 Siter
+Espen Ørud Skrevet 22. oktober 2018 Skrevet 22. oktober 2018 Det er ikke lenge før de her helt hvite nuh... 7 Siter
Populært innlegg +Espen Ørud Skrevet 24. oktober 2018 Populært innlegg Skrevet 24. oktober 2018 Høsten altså!! 15 Siter
+Espen Ørud Skrevet 26. oktober 2018 Skrevet 26. oktober 2018 På høsten på fjellet er jeg stadig på utkikk etter noe hvitt. Denne gangen viste det seg at det var en stor stein... 2 Siter
josteink Skrevet 26. oktober 2018 Skrevet 26. oktober 2018 På 9.10.2018 den 14.50, anderskristensen skrev: Om hausten legges grunnlaget for vinterens turar. Motivasjon i seg sjølv å trene når moderen malar slike vakre kontrastar. Flott bevegelse i bilete! Siter
+Espen Ørud Skrevet 7. november 2018 Skrevet 7. november 2018 Det er vel omtrent så høyt sola gidder her nord om dagen... 7 Siter
Populært innlegg anderskristensen Skrevet 17. november 2018 Populært innlegg Skrevet 17. november 2018 Morgenstemning ved Finnøle 14 Siter
Populært innlegg +Bjarne H.S. Skrevet 17. november 2018 Populært innlegg Skrevet 17. november 2018 På vakre Vigdarvatnet i Sveio, sør i Hordaland i dag! 13 Siter
Populært innlegg Dutton Skrevet 20. november 2018 Populært innlegg Skrevet 20. november 2018 Eikerapen i Åseral. Overnattingstur i fjellet med fruen 😊 10 Siter
Populært innlegg Gittiamo Skrevet 20. november 2018 Populært innlegg Skrevet 20. november 2018 Tåka i helgen ga mange fine blinkskudd. Sett så mye fine bilder de siste dagene. Så godt og se at så mange kom seg ut selv om det så trist og grått ut. Aner ikke hva disse her snakker om, men jeg håper de snakket om at de savnet snøen 😂 10 1 Siter
fjellkaren Skrevet 20. november 2018 Skrevet 20. november 2018 @Kjellis knall bilder av lappugla. Hva slags brennvidde brukte du? Siter
Kjellis Skrevet 20. november 2018 Skrevet 20. november 2018 Mange takk, @fjellkaren😊 Jeg brukte en 500mm montert på min D500, med cropfaktoren blir det vel 750 mm 👍🏼 1 2 Siter
Populært innlegg rbhelle Skrevet 25. november 2018 Populært innlegg Skrevet 25. november 2018 Jakttur, Senja, 18.nov. Huawei P20 Pro 10 Siter
Populært innlegg +HLAA Skrevet 25. november 2018 Populært innlegg Skrevet 25. november 2018 Morgensol og tåke var en veldig fin kombinasjon! 16 Siter
Robinson Skrevet 23. mars 2019 Skrevet 23. mars 2019 Kom over dette båtvraket på vei tilbake til naturen i omgivelser jeg liker å ferdes i. Hadde hatt ei natt ute nå i februar i Hetlandskogen og siden det var så grått og småregnet litt hadde jeg pakket kameraet ned i sekken da jeg kom over båten. Men siden jeg hadde telefonen i lomma ble det bilde likevel. En gammel plastbåt hadde ikke gitt samme stemning. Noen år til , så er det ingenting igjen å se av båten... 2 Siter
+Espen Ørud Skrevet 23. mars 2019 Skrevet 23. mars 2019 2 timer siden, Robinson skrev: Kom over dette båtvraket på vei tilbake til naturen i omgivelser jeg liker å ferdes i. Hadde hatt ei natt ute nå i februar i Hetlandskogen og siden det var så grått og småregnet litt hadde jeg pakket kameraet ned i sekken da jeg kom over båten. Men siden jeg hadde telefonen i lomma ble det bilde likevel. En gammel plastbåt hadde ikke gitt samme stemning. Noen år til , så er det ingenting igjen å se av båten... Det var det året det var så bratt? Dagens fototips: Dersom skråstilling ikke har en direkte funksjon/hensikt i bildet så bør det unngåes. Og du har funnet ut det samme som mange av oss andre - det er det kameraet som er lettest tilgjengelig som benyttes. Derfor oppbevarer jeg helst "godkameraet" festet på brystet når jeg ferdes med sekk... 1 Siter
JanneK Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 Tirsdag og fortsatt snø og skiføre i Trondheimsmarka:) måtte det vare😁 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.