Populært innlegg Heriks Skrevet 17. juli 2018 Populært innlegg Skrevet 17. juli 2018 Skårasalen, det var nå et stykke ned ja .. 12 Siter
Populært innlegg Kjellis Skrevet 21. juli 2018 Populært innlegg Skrevet 21. juli 2018 Junis siste kveld nytes i Femundsmarka😊 11 Siter
+Espen Ørud Skrevet 22. juli 2018 Skrevet 22. juli 2018 På 17.6.2018 den 13.33, Kjellis skrev: Panorma fra telttur forrige helg. Bildet består av 5 bilder i høydeformat som er satt sammen i lightroom😊 Hei. Kan jeg komme med et tips? Jeg opplever bildet ditt som litt skjevt, noe som er kjapt å rette på. På slike speilbildefoto så er det gjerne speilbildet som får øyet til å oppleve det som skjevt. F.eks er det en snøflekk og speilbildet av den som ikke ligger på linje med hverandre, og det gjør det alltid fra betrakterøyet. Om man lager en hjelpelinje for å sikte med så er det ofte god hjelp for å unngå at de oppleves skjeve. Ellers mye flotte bilder fra deg om dagen rundt om ser jeg... Siter
Kjellis Skrevet 22. juli 2018 Skrevet 22. juli 2018 41 minutter siden, Espen Ørud skrev: Hei. Kan jeg komme med et tips? Jeg opplever bildet ditt som litt skjevt, noe som er kjapt å rette på. På slike speilbildefoto så er det gjerne speilbildet som får øyet til å oppleve det som skjevt. F.eks er det en snøflekk og speilbildet av den som ikke ligger på linje med hverandre, og det gjør det alltid fra betrakterøyet. Om man lager en hjelpelinje for å sikte med så er det ofte god hjelp for å unngå at de oppleves skjeve. Ellers mye flotte bilder fra deg om dagen rundt om ser jeg... Tips mottas med takk😊 Jeg er enig i at bildet oppleves som skjevt, men det var rett i forhold til den virtuelle horisonten på kamerat når jeg knipset. Mye å tenke på med komposisjon og jeg suger til meg info og tips, takk for råd😊 Siter
+Espen Ørud Skrevet 22. juli 2018 Skrevet 22. juli 2018 På 21.7.2018 den 9.06, Kjellis skrev: Junis siste kveld nytes i Femundsmarka😊 Meget rent og pent siluettbilde! Det er er god jobb! Siter
+Espen Ørud Skrevet 22. juli 2018 Skrevet 22. juli 2018 Her går det mest i laksefiske og friluftsliv forbundet med det om dagen, noe bildene jeg tar om dagen gjerne er preget av. Her et forsøk med avfotografering av en meget rund og fin smålaks under vann... 5 Siter
Kjellis Skrevet 22. juli 2018 Skrevet 22. juli 2018 3 minutter siden, Espen Ørud skrev: Meget rent og pent siluettbilde! Det er er god jobb! Mange takk😊 Siter
Bjørn J Skrevet 22. juli 2018 Skrevet 22. juli 2018 2 hours ago, Espen Ørud said: Her går det mest i laksefiske og friluftsliv forbundet med det om dagen, noe bildene jeg tar om dagen gjerne er preget av. Her et forsøk med avfotografering av en meget rund og fin smålaks under vann... Uvanlig bilde av en laks, og det fungerer. Godt tenkt! 1 Siter
+Espen Ørud Skrevet 22. juli 2018 Skrevet 22. juli 2018 22 minutter siden, Bjørn J skrev: Uvanlig bilde av en laks, og det fungerer. Godt tenkt! Takker så meget. Ettersom jeg i ca 10 år drev Norges største nettside for sportsfiske sammen med 2 kamerater så har jeg sett rundt regnet 4 millioner bilder av typen "mann holder fisk", så jeg forsøker gjerne å få til noe annet når "ordentlige bilder" av fiskene skal taes. Hyggelig at flere synes ideen fungerer.... Siter
tklami Skrevet 25. juli 2018 Skrevet 25. juli 2018 Lite bilde av bekken som renner ned fra kolstjørn ved Litlos 7 Siter
tklami Skrevet 30. juli 2018 Skrevet 30. juli 2018 Solnedgang fra teltplassen min ved grotflott på Hardangervidda 5 Siter
Populært innlegg Truant76 Skrevet 5. august 2018 Populært innlegg Skrevet 5. august 2018 Børgefjell i forrige uke. 10 Siter
+Espen Ørud Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 (endret) Dagens bilde må bli fra gårsdagens fjellaktivitet der mobilen viser at den fungerte greit til marco for bruk på sosiale medier... Endret 5. august 2018 av Espen Ørud 7 Siter
esphojo Skrevet 6. august 2018 Skrevet 6. august 2018 Liten krabat som har kommet seg gjennom sommeren.... 7 Siter
Kristian V. Skrevet 7. august 2018 Skrevet 7. august 2018 Følger på med mer frosk/padde.Frog by KristianJV, on Flickr Tatt med Canon 5D mkII og 50mm f1.8 STM (1/100s - f2.8 - ISO 6400) 8 Siter
Populært innlegg Robinson Skrevet 11. august 2018 Populært innlegg Skrevet 11. august 2018 Siste teltplass på årets Hardangervidda tur. Ved Skaupa. En tur som var spesiell på flere måter. Tror ikke jeg opplevde en eneste mygg , noe som sikkert skyldes den tørre sommeren. Og myrer som jeg før måtte gå rundt , kunne jeg nå spasere tvers over som om det var en gressplen... 10 Siter
tklami Skrevet 11. august 2018 Skrevet 11. august 2018 Et lite bilde av ei rype som koser seg på fjellet 4 Siter
esphojo Skrevet 12. august 2018 Skrevet 12. august 2018 Godstemning rett før soveposetid i går... 8 Siter
+tshansen Skrevet 12. august 2018 Skrevet 12. august 2018 3 minutter siden, esphojo skrev: Godstemning rett før soveposetid i går... Utrolig stemingsfullt bilde. Åpnet litt på skyggene så du fikk litt mer inntrykk av hva som var gjemt i det svarte her, så hadde det vært en vinner ( i min bok) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.