Gjest Turlyst Skrevet 29. april 2017 Skrevet 29. april 2017 Jotunheimen - klikk gjerne på bildet for rett format Siter
Gjest Turlyst Skrevet 29. april 2017 Skrevet 29. april 2017 Rjukan - klikk gjerne på bildet for rett format. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 30. april 2017 Skrevet 30. april 2017 Bygdin fra Eidsbugaarden - klikk gjerne på bildet for rett format. Siter
Truant76 Skrevet 12. mai 2017 Skrevet 12. mai 2017 Dette bildet er tilbake fra 2013, fra toppen av Hamnesfjellet på Hamarøy, rett sør for Lofotarmen. Bildet er ikke av topp kvalitet da det er et stillbilde fra en GoPro Hero 2 med vidvinkel, derfor den dramatiske kurvingen av horisonten. I ettertid er det flere som har kommentert at det ser ut som om personene på bildet sitter på en komet el. som er på vei mot jorden. Sladdet siden jeg selv ikke er i bildet og ikke har tillatelse på generell basis til å dele ansikter fra turene våre på nett. 7 Siter
Gjest Björn Skrevet 13. mai 2017 Skrevet 13. mai 2017 Lån av hund igen. Försökt få till en hoppbild tidigare, djur samarbetar inte alltid... Siter
Populært innlegg Þróndeimr Skrevet 14. mai 2017 Populært innlegg Skrevet 14. mai 2017 Fortsatt 2m med snø uti mai her i Canada. Seint-på-kveld bilde av Glacier Circle Cabin. 20 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 15. mai 2017 Skrevet 15. mai 2017 Bjerkeflåta i Uvdal på vei mot Imingfjell - klikk for full størrelse på bildet Siter
Gjest Turlyst Skrevet 15. mai 2017 Skrevet 15. mai 2017 Jotunheimen ved Knutshø - Klikk på bildet for større bilde. Siter
Populært innlegg vidarvale Skrevet 15. mai 2017 Populært innlegg Skrevet 15. mai 2017 Vinteren på hell, ikke skiføre og ikke skoføre, men OK for en trugetur. Og siden truger er heller uvanlig her i området, så hadde jeg all plass for meg selv. Vinteren har vært så som så for oss som søkner til ytre distrikt på nord vestlandet,så her i forrige måned så kjøpte jeg meg et par truger - det skulle jeg ha gjort for mange år siden. Det var bare å spenne de på seg å labbe avgårde, tilsynelatende uten behov for noen tilvenning eller teknikk. Anbefales på det varmeste. Bildene er fra Ørskogfjellet og Høgsvora i bakgrunnen. 12 Siter
Populært innlegg RuneH Skrevet 15. mai 2017 Populært innlegg Skrevet 15. mai 2017 Fra Bondhusvatnet nedenfor Folgefonna i helgen som var. 13 Siter
Truant76 Skrevet 15. mai 2017 Skrevet 15. mai 2017 Må jo tenke litt på de minste når man er på tur, maur kommer på besøk; Maur har fått brødsmule; Finner ikke kamera for øyeblikket, men bildene er tatt med en vanntett Pentax, tror det er WG-1. Her er det brukt mikroskop funksjon som har en så tett nærgrense at man kan hvile kamera på linse ringen som gjør at linsen er noe slikt som 2cm fra objektet på det nærmeste, og deretter kan man zoome. Dette er så tett at det ikke kommer lys inn så det er en ring av lysdioder rundt linsen så det skal være mulig å fotografere. Kan også filme, og klippe sammen 3 bilder til panorama. Artig sak som man ikke trenger å være bekymret for, men har begrenset kvalitet. Bildet av død Flått sier litt om hvor tett man kommer; 8 Siter
Populært innlegg +Espen Ørud Skrevet 17. mai 2017 Populært innlegg Skrevet 17. mai 2017 Gratulerer med dagen! 10 Siter
Populært innlegg RuneH Skrevet 4. juni 2017 Populært innlegg Skrevet 4. juni 2017 Fra forrige ukes tur til Færøyene. Gásadalur 33 Siter
Rismyhr Skrevet 4. juni 2017 Skrevet 4. juni 2017 33 minutter siden, RuneH skrev: Fra forrige ukes tur til Færøyene. Gásadalur Jeg har sett mange flotte bilder fra Island/Færøyene men dette overgår det meste. For en vanvittig stemning du har fanget i det bildet! 1 Siter
7homas Skrevet 5. juni 2017 Skrevet 5. juni 2017 15 timer siden, RuneH skrev: Fra forrige ukes tur til Færøyene. Gásadalur Tror du akkurat ødela internett 3 Siter
Þróndeimr Skrevet 13. juni 2017 Skrevet 13. juni 2017 Kom tilbake til denne byen for to dager siden, Vancouver, en av Nord-Amerika's tettest befolkede byer. 7 Siter
Populært innlegg Hege Szyrxzc Skrevet 1. juli 2017 Populært innlegg Skrevet 1. juli 2017 En liten svipptur til Femunden. Dette er tatt på natten. Kamera Sigma DP2 Quattro. 14 Siter
Populært innlegg Hege Szyrxzc Skrevet 1. juli 2017 Populært innlegg Skrevet 1. juli 2017 Morgenstund, millioner av mygg kan heldigvis ikke se spå bildet... Sigma DP2 Quattro 10 Siter
Populært innlegg friluftsRemi Skrevet 1. juli 2017 Populært innlegg Skrevet 1. juli 2017 Lenge siden sist jeg postet bilde her. Disse er tatt i Bergsdalen og på (vei til) Vending: 14 Siter
Populært innlegg Rismyhr Skrevet 1. juli 2017 Populært innlegg Skrevet 1. juli 2017 Tilbakeblikk til en tur jeg hadde i fjor høst oppe på Tønsåsheia i Lofoten. Nærkontakt med den første snøen. Nede i Nusfjord reiser regnbuen seg opp fra sjøen. 15 Siter
Rismyhr Skrevet 1. juli 2017 Skrevet 1. juli 2017 4 timer siden, kvitknekt skrev: Lenge siden sist jeg postet bilde her. Disse er tatt i Bergsdalen og på (vei til) Vending: Utrolig flotte bilder, fint lys og fine farger. Veldig naturlige. Og god komposisjon. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.