7homas Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 17 hours ago, JanRH said: Iris Hmmm.....det var noe underlig sensuelt over det bildet, skjønner godt at biene blir tiltrukket når de zuzer forbi Siter
Þróndeimr Skrevet 18. juli 2016 Skrevet 18. juli 2016 Prøvde meg på ett vanskelig bilde inne i Svarthammarhola ved Fauske forrige uke. Inne i rommet satte jeg fra meg kameraet og satte på Interval Timer Shooter som tar mange bilder mens jeg gikk rundt i rommet. Jeg ville få ett bilde hvor du ser hele landskapet i rommet, geologien i berget samt at du skal få ett lite snev av hvor stort rommet er. Klarer ikke å bli fornøyd med bildet selv, det er vanskelig, pluss at jeg har tatt så mange bilder at jeg har ganske mange muligheter til å plassere lys der jeg vil for å skape effektive bilder. Jeg har også failet litt på intensjonen om å få deg til å se hvor stort rommet her, da jeg blir for liten i bildet (tror jeg?). Da det var svært mørkt her var det vanskelig å finne ut hvor det er best å stå i forhold til kameraet. Jeg hadde kun med meg hodelykt (og ekstra batterier selvsagt). Ideelt sett har jo fotografer med seg lyskastere og flere lommelykter for å ta slike bilder. Noen av bildene, totalt ble det over 30 bilder. 4 Siter
Populært innlegg Tor-Erik-L-77 Skrevet 30. juli 2016 Populært innlegg Skrevet 30. juli 2016 På vei ned fra Store-Svukuen i Femundsmarka åpenbarte deg seg litt Rein i Regnbue 11 Siter
7homas Skrevet 1. august 2016 Skrevet 1. august 2016 On 7/31/2016 at 10:22 AM, 7homas said: Nedre Muggsjøen (den vestre), Femund Jeg visste jeg ikke burde drukket av den sjøen.... 1 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 2. august 2016 Skrevet 2. august 2016 Tatt fra mellom Seljord og Sauland. Har brukt FF-kamera (Canon 5D Mk I) Siter
Gjest Turlyst Skrevet 2. august 2016 Skrevet 2. august 2016 I påvente av fjelltur måtte jeg ty til noe i nærområdet Siter
Martin HJ Skrevet 9. august 2016 Skrevet 9. august 2016 To av sommerens favoritter, mangler bare sistemann - Knotten 9 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 9. august 2016 Skrevet 9. august 2016 Kun kort tid igjen:) Regnet kan gjøre fargene vasne Siter
7homas Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 17 hours ago, Martin HJ said: To av sommerens favoritter, mangler bare sistemann - Knotten Sorry mac, no " like" for you PS. Du gleder deg vel nå som hjortelusflua begynner å flakse 1 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 Samme tur som bildet over, bare mer abstrakt versjon av samme motivet i annen vinkel. Bildet bør betraktes i full skjerm! Siter
Populært innlegg Tom B Skrevet 13. august 2016 Populært innlegg Skrevet 13. august 2016 Et bilde jeg er fornøyd med, tatt av min far med mitt kamera. Veldig fornøyd med fisken og 12 Siter
Populært innlegg RuneH Skrevet 23. august 2016 Populært innlegg Skrevet 23. august 2016 Fra "Diamond beach" på Island i forrige uke. 11 Siter
7homas Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 11 hours ago, RuneH said: Fra "Diamond beach" på Island i forrige uke. Sjukt fett bilde. Is, glass eller noe organisk? 1 Siter
RuneH Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 42 minutter siden, 7homas skrev: Sjukt fett bilde. Is, glass eller noe organisk? En svær isklump på svart sand. Under eksponert med 2,5 stop for å få frem detaljene i isen og for å fjerne detaljene i underlaget. 2 Siter
Populært innlegg +tshansen Skrevet 29. august 2016 Populært innlegg Skrevet 29. august 2016 Norwegian Fairytale by Thomas Hansen, on Flickr 10 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.