Erik Haaland Skrevet 6. januar 2016 Skrevet 6. januar 2016 Fra Søndagsturen til Lifjellet i Sandnes. Majestetisk synes jeg 9 Siter
Populært innlegg Aurivillii Skrevet 16. januar 2016 Populært innlegg Skrevet 16. januar 2016 Panorama fra Kvaløya, Troms tatt 14.01.16 (Sony RX100iii) 19 Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 On 12/11/2015 at 10:22 PM, RolFoto said: En tidlig morgen i Trillemarka i midten av september. Våkner av orrhanenes buldring borte i fra lia, det er høstting på orremyra. Storlomens villmarksrop ljomer gjennom disen over speilblankt vann. En god måte å våkne på. Det knitrer under fjellstøvlene når jeg forlater teltet, frosten setter sitt knugende preg på omgivelsene. Frostdisen har innhyllet gammalskauen i sitt mystiske slør. Så dukker morgenens første varmende solstråler over åsene i øst. Konfrontasjon. Jeg digger bildet! Men et tips til alle fotografer... Dere må tone ned disse enorme stygge signaturene som ødelegger bildet totalt. Det eneste jeg nesten klarer å se er en svær signatur som tar all opperksomhet fra bildet. Om dere absolutt må ha signatur putt en liten en nede i et av hjørnene, gjerne transparent! 2 Siter
+Espen Ørud Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Endelig var det tid for å trimme litt, trekke pulk og få litt skikkelig vinterfølelse igjen. Heldigvis har det blitt litt mildere i Finnmark så vi bikket ikke under -20 i helgen og godt var det for det var tidviss trekkfullt... Et par stemningsbilder fra spetakkelet.... Great connection, no 4G... by Espen Ørud, on Flickr When we realised there were no ski trails we were SO piste off! by Espen Ørud, on Flickr 8 Siter
Populært innlegg +Espen Ørud Skrevet 4. februar 2016 Populært innlegg Skrevet 4. februar 2016 Omsider ble det rom for litt kvalitetstid med teltet, pulken og skiene igjen... Arctic tent pegs by Espen Ørud, on Flickr 18 Siter
Mørkeblå Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 (endret) 3 timer siden, Espen Ørud skrev: Omsider ble det rom for litt kvalitetstid med teltet, pulken og skiene igjen...Arctic tent pegs by Espen Ørud, on Flickr Dette som var inspirasjonen? Endret 4. februar 2016 av Mørkeblå 6 Siter
+Espen Ørud Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 5 timer siden, Mørkeblå skrev: Dette som var inspirasjonen? Jeg har sett de bildene ja, men har hele tiden antatt at det er Altaværinger ettersom de har brukt pluggene opp ned... 6 Siter
Populært innlegg Mørkeblå Skrevet 15. februar 2016 Populært innlegg Skrevet 15. februar 2016 Bilde fra sommeren. Sannelig ikke mange månder igjen 17 Siter
Populært innlegg TurBenjamin Skrevet 16. februar 2016 Populært innlegg Skrevet 16. februar 2016 Hardangerfjorden 10 Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 16. februar 2016 Skrevet 16. februar 2016 On 2/15/2016 at 8:24 PM, Mørkeblå said: Bilde fra sommeren. Sannelig ikke mange månder igjen Dæven så nydelig! Detta bør du få i glass og ramme 3 Siter
Mørkeblå Skrevet 16. februar 2016 Skrevet 16. februar 2016 Tusen takk @Tor-Erik-L-77. Gøy å høre da jeg overhode ikke anser meg som noe fotograf 1 Siter
Populært innlegg Martin HJ Skrevet 18. februar 2016 Populært innlegg Skrevet 18. februar 2016 En dagstur med hund og kamera i skikkelig rufsevær, til å være på østlandet, langs kysten ved Eftanglandet i Larvik igår. Er ikke mye som minner om vinter lenger i disse traktene, sist jeg var her gikk jeg på ski. 13 Siter
Mørkeblå Skrevet 20. februar 2016 Skrevet 20. februar 2016 (endret) Strandtinden, Lødingen Veldig populært toppturfjell vinterstid. Mange nedkjøringsmulighter og rutevalg oppover. Sånn sett er det flere fjell i fjellet God helg Endret 27. mars 2016 av Mørkeblå 9 Siter
Populært innlegg +Espen Ørud Skrevet 16. mars 2016 Populært innlegg Skrevet 16. mars 2016 (endret) Jeg hadde lovet jr en teltovernatting med isfiske i lang tid og i helgen lå det an til lite vind og forholdsvis mildt i Vest-Finnmark så da dro vi av gårde. Desverre ble det såpass mildt at det ble en del regn, men vi koste oss både på isen og i teltet med radio og kortspill. Slenger på et tips i tillegg: Underlaget på bildet er skåret som en T slik at man kan ha god armslag og likevel slippe å legge armene ut i snøen/sørpa. Med et hull midt i T-krysset kan man også kikkefiske med pannen liggende oppe på underlaget. Trekk hette eller fjellduk over hodet så kan man holde ut forholdsvis lenge også i dårlig vær. Om man jevnlig rører litt havregryn eller lignende fòr i hullet så tiltrekker det seg ofte mye småfisk og ungene underholdes i vesentlig lengre tid enn om de sitter på isen og fisker og ikke kan se noe av hva som skjer.... Endret 16. mars 2016 av Espen Ørud 13 Siter
vikern Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 Ikke akkurat et bilde men heller flere bilder satt sammen etter hverandre med litt god musikk i bakgrunnen, en liten video jeg satt sammen i går kveld av bilder tatt rundt omkring i vest-finnmark med telefonen. Noen er forsøkt tatt på "fin" måte men det er hovedsakelig dokumentariske bilder dette her. 2 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 (endret) Hardangervidda Tinnsjøen Endret 17. mars 2016 av Turlyst Siter
Robinson Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 Lysefjorden i går. Bildet tatt fra Lysebotn av båten som skal hente meg etter en jobbtur inn der. 5 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 25. mars 2016 Skrevet 25. mars 2016 Landskapsdrag ved Gaustatoppen. Tatt med Fuji Velvia film. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 (endret) Saksa i Jotunheimen. Tatt med 300mm og 1.4 konverter. Endret 27. mars 2016 av Turlyst Siter
Gjest Turlyst Skrevet 1. april 2016 Skrevet 1. april 2016 (endret) Nautgardstind? Vet ikke helt hvilken topp dette er. Bildet er tatt fra veien rett sør for Hindsæter. Endret 1. april 2016 av Turlyst Siter
Lars M Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 JanRH: Jeg tror mere på Stornubben end Nautgardstind, men jeg kender ikke området godt nok til at sige præcis, hvad der er hvad. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 3. april 2016 Skrevet 3. april 2016 (endret) Jeg la bildet ut i feil tråd - beklager dette. Er litt sent på kvelden. Ligger nå dessverre på to steder - tabbe! Mulig admin kan rette opp tabben min? Redigert: Bildet ligger nå kun her:-) Takker Endret 3. april 2016 av Turlyst Siter
Gjest Turlyst Skrevet 8. april 2016 Skrevet 8. april 2016 (endret) Morgenstemning II Litt mer panorama Endret 8. april 2016 av Turlyst Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.