Populært innlegg aleks Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Populært innlegg Skrevet 6. juli 2014 Et panoramabilde av Hallingskarvet tatt fra toppen av Lauvdalsbrea som er øst for Hallingskarvet. Satt i sammen av tre ulike bilder. 10 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 En sommerklisje:-) Tatt før soloppgang med 50mm objektiv. Siter
Populært innlegg tronn Skrevet 7. juli 2014 Populært innlegg Skrevet 7. juli 2014 (endret) Fra helgens tur. Fort og gæli på morgenkvisten. Brukte Sony RX100 og Gorillapod Er fra Styggemannshytta ved Kongsberg. Anbefales! Noe helt annet enn en gjennomsnittlig DNT hytte. Når vi kom opp kvelden før hadde vi 15-20 meter sikt. Endret 7. juli 2014 av tronn 11 Siter
atari Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Panorama av Rondane tatt på vei inn til Dørålseter 29.05.14 4 Siter
Martin HJ Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Et par av Jotunheimens beboere en høstdag 8 Siter
Populært innlegg Erik Haaland Skrevet 8. juli 2014 Populært innlegg Skrevet 8. juli 2014 Ørsdalen, Bjerkreim kommune, Rogaland. 11 Siter
7homas Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Storslått vær og fine forhold her i Nord! Det må være noe feil med hvitbalansen på kameraet ditt.... Ser ut som om det er hvite flekker rundt omkring på både det første og det siste bildet ditt 2 Siter
atari Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Det må være noe feil med hvitbalansen på kameraet ditt.... Ser ut som om det er hvite flekker rundt omkring på både det første og det siste bildet ditt Fingeravtrykk? Har sett tilsvarende symptomer før og da har det vært fingermerker. 1 Siter
Blackbrrd Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Det må være noe feil med hvitbalansen på kameraet ditt.... Ser ut som om det er hvite flekker rundt omkring på både det første og det siste bildet ditt Snø? 1 Siter
7homas Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Fingeravtrykk? Har sett tilsvarende symptomer før og da har det vært fingermerker. Kanskje, men jeg mistenker kanskje at det er snø.... Siter
Gjest Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Møkka kamera altså Skal jeg sjekke hvitbalansen, eller reise sørover igjen der det ikke er snø Se det ja, det er noe galt med hvitbalansen Siter
+ost Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Ørsdalen, Bjerkreim kommune, Rogaland. jeg legger merke til at du har langt mer farge i bildene dine enn mange andre. Er det grunnet spesielle innstillinger eller ett eller annet filter du bruker? Siter
Erik Haaland Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 jeg legger merke til at du har langt mer farge i bildene dine enn mange andre. Er det grunnet spesielle innstillinger eller ett eller annet filter du bruker? Iphone app'en Camera+ har en "Clarity" instilling - det er så daue farger med Iphonen at jeg bruker det. 1 Siter
Mørkeblå Skrevet 13. juli 2014 Skrevet 13. juli 2014 Rimelig amatør når det gjelder bilder, men var en fin tur. Tatt med et vanlig gopro kamera. Bildene er tatt på Hinnøya på nattestid gjennom ''Time Lapse'' 5 Siter
atari Skrevet 13. juli 2014 Skrevet 13. juli 2014 Preikestolen tidlig på 90-tallet. Tatt med Nikon FM2 og Nikkor 24mm/f2. Ble litt dårlig resultat av skanningen. 1 Siter
Erlnd Skrevet 14. juli 2014 Skrevet 14. juli 2014 Vert på Preikestolen og Kjerag forrige uke, flotte motiv 8 Siter
Gjest Skrevet 15. juli 2014 Skrevet 15. juli 2014 Vert på Preikestolen og Kjerag forrige uke, flotte motiv Jøsses, hvordan får du fotoene så "glossy?" Utstyr? dataprogram? Flotte! Siter
Erlnd Skrevet 15. juli 2014 Skrevet 15. juli 2014 Jøsses, hvordan får du fotoene så "glossy?" Utstyr? dataprogram? Flotte! Takker. Er faktisk ikkje sikker sjølv Begge er tatt med Samyang fisheye objektivet mitt, så det kan være derfor. Ellers er det muligens redigeringen i Lightroom, liker å bruke "whites"-slideren. Siter
7homas Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Takker. Er faktisk ikkje sikker sjølv Begge er tatt med Samyang fisheye objektivet mitt, så det kan være derfor. Ellers er det muligens redigeringen i Lightroom, liker å bruke "whites"-slideren. Liker selv "Direct Positive" ....blir litt mer liv i daffe compact kamera arkiv da Fisheye hjelper jo også mye på å få et annerledes perspektiv eller kanskje mer en blanding av flere perspektiv samtidig. Kule bilder uansett Siter
KSund Skrevet 27. juli 2014 Skrevet 27. juli 2014 Tur til Sylvkallen by K.Sund, on Flickr Bilde tatt av toppane langs Standaleidet på Sunnmøre 5 Siter
Mørkeblå Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Første bilde er ved Strumpvatnet ved Lofoten. Eneste teltplassen som var i området Andre 2 bildene er ved Austre Kanstad på Hinnøya. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.