Gjest Turlyst Skrevet 15. september 2013 Skrevet 15. september 2013 Fjernet bildene da de ikke var "fjellbilder" Siter
Gjest Turlyst Skrevet 15. september 2013 Skrevet 15. september 2013 Hissig orm i Froland. Redigerte str og da ble det litt uklart. Jaja... Meget vanskelig å treffe med fokus her da gresstråene er i veien, men det gjør ingenting:-) Siter
Aurivillii Skrevet 17. september 2013 Skrevet 17. september 2013 Et enslig troll observert i Ersfjorden, Troms 2 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 17. september 2013 Skrevet 17. september 2013 "The Wall" (Styggedalstind) - tatt fra Fantesteinen på Sognefjellet med 6MP Canon 20D og teleobjektiv. Her er originalen https://static.foto.no/linkeddata/portfolio/images/102115_orig.jpg som ikke er nedskalert. Siter
ods Skrevet 17. september 2013 Skrevet 17. september 2013 Nydelig bilde, men hvordan legger du det inn slik at det beholder skarpheten. Måten som jeg benytter (mimiatyrbilder), fører til en degradering av skarpheten slik den er i det opprinnelige bildet. På forhånd takk for svar. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 17. september 2013 Skrevet 17. september 2013 Nydelig bilde, men hvordan legger du det inn slik at det beholder skarpheten. Måten som jeg benytter (mimiatyrbilder), fører til en degradering av skarpheten slik den er i det opprinnelige bildet. På forhånd takk for svar. Hyggelig at du liker bildet:-) Bildet må ligge på nett et annet sted, slik at du kan lenke det inn her. Mitt ligger på min portifolio på www.foto.no. Mitt bilde har tapt noe skarphet, men ikke så mye - sjekk vedlagt lenke (url). Fila på min portifolio er på 1.4MB. Mindre filer går uten tap av skarphet. Du må bruke "Full editor" - velg ikon for bilde - lim inn url-adresse. Siter
Aurivillii Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 "The Wall" (Styggedalstind) - tatt fra Fantesteinen på Sognefjellet med 6MP Canon 20D og teleobjektiv. Her er originalen https://static.foto.no/linkeddata/portfolio/images/102115_orig.jpg som ikke er nedskalert. Flott foreviget! Dramatiske fjell fenger alltid Siter
Aurivillii Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Et bilde fra arkivet. Tatt på ettermiddagen i januar i år. Selvportrett med stativ og fjernkontroll: Savner vinterens isfisketurer og pudderdager med cruising på telemarkskiene.... 8 Siter
Kjell Iver Skrevet 18. september 2013 Pålogget Skrevet 18. september 2013 "The Wall" (Styggedalstind) - tatt fra Fantesteinen på Sognefjellet med 6MP Canon 20D og teleobjektiv. Her er originalen https://static.foto.no/linkeddata/portfolio/images/102115_orig.jpg som ikke er nedskalert. Flott bilde. For ordens skyld - det bildet som vises i forumet og det du du lenker til er akkurat det samme bildet. Det er bare for å unngå at bildet skal dra hele forumsiden ut av proporsjoner at bildet reduseres på skjermen - altså alt etter hvor stor skjerm man har. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Et bilde fra arkivet. Tatt på ettermiddagen i januar i år. Selvportrett med stativ og fjernkontroll: Savner vinterens isfisketurer og pudderdager med cruising på telemarksskuene.... Godt timet. Nordlys får jeg ikke nok av Siter
Kjell Iver Skrevet 18. september 2013 Pålogget Skrevet 18. september 2013 Et bilde fra arkivet. Tatt på ettermiddagen i januar i år. Selvportrett med stativ og fjernkontroll: Savner vinterens isfisketurer og pudderdager med cruising på telemarkskiene.... untitled-1181-Edit.jpg Kjempefint bilde - har med både måne, stjerner, nordlys og strime av sollys i fjellet der? Jeg har forøvrig sendt en PM til deg for noen dager siden som jeg venter på svar på Siter
Aurivillii Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Kjempefint bilde - har med både måne, stjerner, nordlys og strime av sollys i fjellet der? Jeg har forøvrig sendt en PM til deg for noen dager siden som jeg venter på svar på Hehe Nå ser jeg det! Kjempemorsomt Skal sende bildet før helga. Btw: Lyset du ser i fjellet på bildet erlys fra gassfakkelen på Melkøya, Hammerfest. Siter
ods Skrevet 19. september 2013 Skrevet 19. september 2013 Hyggelig at du liker bildet:-) Bildet må ligge på nett et annet sted, slik at du kan lenke det inn her. Mitt ligger på min portifolio på www.foto.no. Mitt bilde har tapt noe skarphet, men ikke så mye - sjekk vedlagt lenke (url). Fila på min portifolio er på 1.4MB. Mindre filer går uten tap av skarphet. Du må bruke "Full editor" - velg ikon for bilde - lim inn url-adresse. Takk for opplysningen. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 25. september 2013 Skrevet 25. september 2013 Mæl ved Rjukan:-) Bildet er tatt med Canon 50D og Canon EF-S 10-22 USM - innstillt på 11mm. Siter
Aurivillii Skrevet 25. september 2013 Skrevet 25. september 2013 Klare flotte høsttoner og herlig speiling! Siter
Þróndeimr Skrevet 7. oktober 2013 Skrevet 7. oktober 2013 Flott høstbilde Scottlized, klart, skarpt og fine farger! Profilbilde av Snøhetta, tatt om natta, ca. 4min lang eksponering. 7 Siter
friluftsemma Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 Måste bara säga att ni är så duktiga på att ta bilder här! Blev väldigt imponerad av din bild Scottlized! Lyckades knäppa några fina skogsbilder när jag vandrade Östgötaleden (Sverige) förra helgen. 3 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 Måste bara säga att ni är så duktiga på att ta bilder här! Blev väldigt imponerad av din bild Scottlized! Lyckades knäppa några fina skogsbilder när jag vandrade Östgötaleden (Sverige) förra helgen. Tack så mycket friluftsemma:-) Skogsbilder med sollys inn mellom trærne kan være vanskelig å få bra. Her formidler du opplevelsen bra. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 Flott høstbilde Scottlized, klart, skarpt og fine farger!Hyggelig ord:-) Jeg liker kameravinkelen, komposisjonen og det tekniske i bildet ditt av majestetiske Snøhetta. Siter
Martin HJ Skrevet 15. oktober 2013 Skrevet 15. oktober 2013 Fra øya Andørja i Troms en sommerkveld, med Stonglandet og Senja i bakgrunn. 6 Siter
Kristian123 Skrevet 15. oktober 2013 Skrevet 15. oktober 2013 Her er et bilde fra Glitterheim. Tatt 4.7.2009. Ser ut som jeg står midt i elven men går egentlig en del av land ut i en sving. 1 Siter
Oz Skrevet 21. oktober 2013 Skrevet 21. oktober 2013 Nærkontakt med knølhval utenfor Transkei, Sør Afrika. 1 Siter
Bjørn J Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Dette er tatt ved midnatt i september, fra Ørnfløya på Kvaløya ved Tromsø. Utsikt over Sommarøy og Hillesøy. En liten halvtimes tur med hodelykt (selv om det var måneskinn), og et par timers horisontal venting i lyngen på toppen. 6 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.