Phaser Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 Utsikt fra gårsdagens skitur. trykk på og zoom inn 7 Siter
Phaser Skrevet 7. april 2013 Skrevet 7. april 2013 Takk Er utsikt mot kongsbergområdet til venstre. Gaustatoppen. Norefjell, Vikerfjell, Vassfaret kanskje eller noe i nærheten. Og helt til høyre kan man skimte synnfjellet. Siter
KSund Skrevet 16. april 2013 Skrevet 16. april 2013 Ålesund by K.Sund, on Flickr Bynært "fjell", fin kveldstur 6 Siter
stianmedsekken Skrevet 17. april 2013 Skrevet 17. april 2013 Melsnipa i påsken. Nydelig fjell for topptur. http://www.stianmedsekken.net 3 Siter
HegeJohnsen Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 Må vel bare innse at skisesongen er slutt nå. 1 Siter
Phaser Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 Ikke helt klar til å gå ned på bakken men de var der. 1 Siter
Chalshus Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Må vel bare innse at skisesongen er slutt nå. Her ser Tom Stensaker muligheter i fleng og flotte skiforhold i ukesvis fremover. Siter
Þróndeimr Skrevet 1. juni 2013 Skrevet 1. juni 2013 Mye vann på flukt fra fjellet. Vermafossen, Romsdalen. Klikk på bildet for å se større bilde. 7 Siter
OssToPaaTur Skrevet 1. juni 2013 Skrevet 1. juni 2013 Ikke akkurat fjellet men... 20 nautiske mil fra Langesund retning Danmark. Fullstendig usannsynlige værforhold og en lang dag med fantastisk fiske. Good times! Dette bildet var SYKT! 4 Siter
Bjerknez Skrevet 3. juli 2013 Skrevet 3. juli 2013 Noen uhøytidelige bilder fra dagens lille tur opp i fjellet bak huset hvor jeg testet den nye Omnifuelen Funker som bare det! Flotte saker altså! Bikkja er ogs med så klart... Selskap fikk han også... Kom noen kjentfolk også... Et lite utsiktsbilde før vi gikk ned til huset igjen Siter
Chalshus Skrevet 3. juli 2013 Skrevet 3. juli 2013 Riktignok en stund siden.. Kikutmassivet med utsikt sørvest vest. Middag på kikuttoppens nordside. Kanskje jeg skiver en turrapport også. Siter
Minituren Skrevet 8. september 2013 Skrevet 8. september 2013 Solnedgang over Skaget i Langsua nasjonalpark tatt fra Vardefjell i Etnedal. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 8. september 2013 Skrevet 8. september 2013 Dette bildet var SYKT! Enkelt og vakkert:-) En to-deling av bildet hadde gjort et bra bilde enda bedre, dvs. like mye luft over og under horisonten. Siter
Aurivillii Skrevet 9. september 2013 Skrevet 9. september 2013 En flott tamrein fotografert i lav kveldsol på Kvaløya (Finnmark) under gårdagens fjelltur. 7 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 10. september 2013 Skrevet 10. september 2013 Tømmeråstjernet mellom Hanekleiva og Eplerød. Det er i Vestfold, men helt inntil Buskerud fylke. Siter
Elisabeth-81 Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Enkelt og vakkert:-) En to-deling av bildet hadde gjort et bra bilde enda bedre, dvs. like mye luft over og under horisonten. Da måtte han zoomet ut mer for å få med viktige, små detaljer, som lager bildet. Og da hadde ikke detaljene blitt like tydelige. Men nå syns jeg også at to-deling er litt kjedelig, og ikke er jeg fotograf heller, så jeg ser nok helt andre ting en det de proffe gjør. Uansett syns jeg bildet var veldig bra Siter
Helge.R Skrevet 12. september 2013 Skrevet 12. september 2013 Hissig orm i Froland. Redigerte str og da ble det litt uklart. Jaja... 5 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 12. september 2013 Skrevet 12. september 2013 Da måtte han zoomet ut mer for å få med viktige, små detaljer, som lager bildet. Og da hadde ikke detaljene blitt like tydelige. Men nå syns jeg også at to-deling er litt kjedelig, og ikke er jeg fotograf heller, så jeg ser nok helt andre ting en det de proffe gjør. Uansett syns jeg bildet var veldig bra Fuglene på bildet er meget viktige, og slik bildet er presentert nå er det allerede beskåret. Jeg liker formatet på bildet, men etter min mening kunne det vært med litt mer himmel. Uansett er bildet meget bra. Foto er spennende da det kan være flere svar på hva som er "korrekt", m.a.o. veldig opp til den som betrakter bildet:-) Siter
REJOHN Skrevet 12. september 2013 Skrevet 12. september 2013 Dette bildet var SYKT! Enkelt og vakkert:-) En to-deling av bildet hadde gjort et bra bilde enda bedre, dvs. like mye luft over og under horisonten. Et meget godt bilde. Her er ikke solnedgangen hovedmotivet. En gang i yngre steinalder (70 åra) var jeg med i en fotoklubb og jobbet samtidig med foto. I klubben var det en månedlig "fotokonkuranse". I reglene for konkuransen var det tatt med et punkt om at de som leverte inn et "solnedgangbilde" måtte betal en bot. Jeg husker ikke beløpet, men tror det var 10,- et bra beløp den gangen...... 2 Siter
Aurivillii Skrevet 13. september 2013 Skrevet 13. september 2013 Mylingen, Hammerfest i natt. Test av Helsport Ly Gapahuk Den er forøvrig grå/ rød, men måtte dempe teltlykta med et rødt telttrekk. 2 Siter
Aurivillii Skrevet 13. september 2013 Skrevet 13. september 2013 Når nordlyset var så hinsides flott måtte jeg bare flytte meg etter... 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.