Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens bilde, med muligheter for bildekritikk/tips

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

På hyttetur med "barnas turlag hadeland"  Masse gøy for store og små.  Vi gikk 4km i hundeløypa til blant annet Robert Og Nina, Og tror du ikke vi møtte på begge 2 samt noen til.  Veldig hyggelige folk. (de kjører i den ubrøytede bilveien til hytta) Og vi gjorde alt vi kunne for ikke å stå i veien, ikke like enkelt hver gang vi møtte dem men det gikk bra uten at det ble kaos.    Her leker vi litt mens vi venter på noen i baktroppen.  

188218_410744222352191_253160707_n.jpg

• Liker 2
Skrevet

Tur i Fredrikstadsmarka med en kamerat i helga.

Himmel og hav... det var det ikke så mye som et snøfnugg engang.

Vi bor i et langstrakt land, det er tydelig!

Skrevet

Fortsetter litt med stjernespora mine, denne gangen med mindre lysforureining rundt meg, derfor kunne eg eksponere litt "hardere", samt et nytt batterigrep utvida tida:

8545717113_f74204874c_c.jpg

Startrails Fjellsætra by K.Sund, on Flickr

Eg var også på tur i Tafjordfjella for nokkre veke sida, gjekk først frå Brøstet til Vakkerstøylen, so frå Vakkerstøylen til Pyttbua, før siste dagen var ei fin avslutningsetappe nedigjenn til Brøstet.

8503918783_1d92bd7997_c.jpg

Innover forbi Vakkerstøylen by K.Sund, on Flickr

Resten av bilda frå turen her:

http://www.flickr.com/photos/ksund/8503918783/in/set-72157632844887735/

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Mer dramatikk enn ønskelig på dagens skitur. Heldigvis klarte hjelpemannskapene å få puls på han eller hun som stupte i løypa. Veldig glad for at det ikke var noen av mine turvenner.

post-4444-0-12287800-1364571625_thumb.jp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.