johnpd Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Nettopp kommet hjem fra en særdeles våt tur til Skavlabu i Stølsheimen. Var så mange folk på hytten at vi endte opp med å slå opp teltet et par hundre meter unna. Kom hjem idag og pakket ut to sekker med vått utstyr på stuegulvet. Og der ligger GPS'en, en Garmin Colorado 300 uten scrollehjulet. Jeg finner det ingen steder, har sett i bilen og overalt ellers men hjulet er vekk. Hva gjør jeg nå? Har noen andre opplevd noe lignende? Hva kommer Garmin til å si til dette? Har de ekstra Scrollehjul de kan erstatte det med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famjsv Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg har mistet scrollehjulet på coloradoen, men fant det igjen og satte det på. Ta kontakt med Belanor, de hjelper deg sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.