Gå til innhold
  • Bli medlem

Gratis lekeland uten polstring, buldring Stange.

knutis

Anbefalte innlegg

Tok i dag med ungene til det som er et paradis for unger og et mareritt for bekymrede bestemødre. Sistnevnte var ikke med, så ungene fikk utfolde seg relativt fritt. Minstemann er litt dårlig på konsekvenstenkning, så han ble utstyrt med hjelm og holdt øye med. Jentungen har godt utviklet evne til konsekvenstekning så hun fikk drive på omtrent som hun ville. Det ble også tid til klyving for far sjøl.

105428_s.jpg

105432_s.jpg

105429_s.jpg

105430_s.jpg

105431_s.jpg

Stedet vi besøkte er Stangeskogen som ligger like nord for den hyggelige Amadeusparken. Der så det folksomt ut, skogen derimot var nesten tom. 4 personer i tillegg til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Flotte bilder og så flott for ungene å kunne bruke kroppen sin i naturen. Har selv bedrevet "fjellklatring" på dette nivået som barn - jeg var som datteren din, tenkte konsekvenser. Det gikk helt fint - aldeles uten hjelm :) Det var jo for "hundre" år siden, før kne- og albuebeskyttelse, hjelm og EU direktiver gjorde sitt inntog. Men SÅ glad jeg er for gleden jeg fikk ved å være ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.