Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke vært på telttur siden jeg var 18 år og på heisatur til Løkken, og da var det litt annerledes planlegging enn hva det er med to barn!

Trenger tips til fint sted for telting med to små på såvidt 1 år og ei på 3 år. Vil gjerne i nærheten av vann, enten badevann eller fiskevann - eller begge deler!!

Vi bor på Hvaler, så gjerne i nærheten her da minstemann ikke er overbegeirstret for å kjøre bil!! Og hvor stort telt bør vi ha? Har også med oss en hund da, men han sover helst på utsiden, så ikke noe stress med plass til han!

Veldig glad for gode tips og råd!!! Og om noen har noen gode råd om andre ting enn akkurat hvor vi bør dra så tas de også imot med stor takk!!!

PÅ FORHÅND TAKK FOR HJELP!!

Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å gi råd siden du ikke skriver noe om type tur :lol:

Har dere tenkt å gå tur med sekk, bruke kano eller kajakk, fisketur eller enkelt og greit en telttur/campingtur?

Hvilke årstid har dere tenkt - sommer?

Ønsker dere å reise til fjells, eller ved et vann eller sjø i lavlandet. Og hvor lenge kan dere tenke dere å være borte.

Skrevet

Hei!

He-he, ny her jeg, så glemte jo å skrive hva slags tur jeg tenkte på.

Men, vi har i første omgang tenkt på en enkel telttur med 2-3 overnattinger. Det bør ikke være så langt å gå da vi har et forholdsvis tungt telt å ha med oss, og med de to små så blir det endel bagasje.

Så hvis denne turen går bra så avanserer vi litt etterhvert med en lengre tur...!! Telttur er jo så gøy og kost!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.