Hanne M. N. Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ja nå håper jeg noen kan hjelpe: Skal på tur (og toppturer hvis jeg får viljen min..!) nå om en uke eller to- og lurer på hvordan forholdene er på Snota, Neådalssnota, Snøfjellet, Skjerdingfjellet, Sula? Var på et fjell i nærheten for en drøy uke siden, og det så ut som det lå steike mye snø på toppene. Bør man ha med truger?? Ski? Takker for alle svar Mvh, Marte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Echo01 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Var i Trollheimen i Juli i fjor, da var det noen partier med snø hvor truger "hadde vært kjekt" .. Men de var absolutt ikke et must. Vet ikke hvordan forholdene i år er, det er jo noe kaldere i år enn det var i fjor. Sånn i utgangspunktet tror jeg ikke du trenger ta spesielle hensyn utenom normalt utstyr for de toppene du nevner. Men igjen, det er sikkert flere her inne som har prøvd Trollheimen i år, så du får nok bedre svar fra de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Bilder tatt for ei knapp uke siden: Fjella mellom Kårvatn og Innerdalen: Neådalsnota Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne M. N. Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Kjøle fine bilde! Nå ja, det ser bra ut!! En del parti med snø her og der, men får satse på at det går bra uten ski...! Bli bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.