Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter en sekk rundt denne størrelsen.. Skal brukes til diverse turer i skog og mark. Tror jeg får med meg det meste i denne. Sr Gsport har et godtilbud på denne..

Vist det er sekker rundt denne prisen (max 1500) som jeg bør vurdere så ta gjerne med dette.

http://www.gsport.no/Produkt/712026(BC_7)/berghaus-verden-65+10-l-tursekk-herre/

Annonse
Skrevet

Bruker selv alltid en Berghaus sekk som er 90+10. Ligner designmessig veldig på denne du viser til. Ser man bort fra at den er litt trang i åpningen, har jeg ikke mye å kritisere sekken min for. Den er lett, har et genialt fleksibelt bæresystem som gjør at sekken holder seg i ro i samme posisjon, selv om du bøyer ryggen både fremover og til sidene. I tillegg var den billig, betalte like i underkant av to lapper for tre-fire år siden. Da vant den en test i bladet Villmarksliv. Har holdt seg nesten uten skader så lenge jeg har hatt den, og den har til tider vært utsatt for ganske hard bruk.

Så en tusenlapp for denne du viser her er nødt til å være et bra kjøp.

Skrevet

Det ble så jeg gikk for denne, pratet med en kompis som hadde kjøpt samme sekk. Han var veldig fornøyd med den. og siden den koster bare tusenlappen så kan det vel ikke være helt skivebom. Skal bli spennende å prøve den på tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.